Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Złamana2444

Jestem w związku czy jednak sama?

Polecane posty

Gość Złamana2444

Czy z moim związkiem jest coś nietak? Coraz smutniejsza chodzę... przeprowadziłam się do obcego miasta do mojego faceta, bo poznaliśmy się przez internet. Jesteśmy już drugi rok razem, jednakże ja mieszkam w kawalerce a on z rodzicami, bo jest studentem i traktują go jak małe dziecko, a i jemu dobrze z mamusią mieszkać. Jest mi ciężko, nie mam tu znajomych, ale radzę sobie: znalazłam pracę, napewno na ostatnim roku studiów poznam nowych ludzi i kogoś do spotykania się na kawę. On się nie chciał do mnie przeprowadzić, powiedział, że to niemożliwe, bo nie ma pieniędzy na studiowanie w innym mieście, a w same wakacje nie zarobi tyle, żeby utrzymać się w wspólnym mieszkaniu. Ja pracuję już od 2 lat (i jednocześnie studiuję) oraz dostaję stypendium, więc mam środki do tego. Tak czy siak, mój facet wpada do mnie tylko 2 razy w tygodniu, bo więcej mu się nie chce. Mam wrażenie, że z czasem zaczyna mi wszystko w nim przeszkadzać. Jak odmawiam mu seksu, bo nie chcę tylko "seks-spotkań", tylko też takie zwykłe, to reaguje gniewem i od razu chce wychodzić sobie do domu. Jest maniakiem telewizyjnym i lubi grać w karty (ja nie cierpię), i potrafi spędzać w domu po 6-7 godzin na tych czynnościach. Ciężko mi go wyciągnąć na spacer, w kinie byliśmy rok temu, na imprezy on nie chodzi.... jak już opadło to "szaleńcze pierwsze zauroczenie", to zaczyna mnie to wszystko dręczyć :( Kurczę, nadal go kocham... podejmowałam próby negocjacji i kompromisów, ale nic z tego nie wychodzi. np. 1. Chciałam się spotykać częściej, to mówi, że nie może bo mu się nie chce, albo że chce posiedzieć w domu i pograć, pooglądać tv, i chce być sam. A mi samej smutno, nikogo nie mam, a koleżanki i przyjaciele zostali daleko, w innym mieś