Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Elwirka89

Mój chłopak nie pracuje i pożycza ode mnie pieniądze

Polecane posty

Cześć! Jestem z chłopakiem od 5 lat. On jest ode mnie straszy 6 lat, jestem świeżo po studiach, skończyłam budownictwo i na razie nie zarabiam kokosów, trochę powyżej najniższej krajowej, niestety jest to trudny rynek i może będę zarabiała więcej, kiedy zrobię uprawnienia po obowiązkowych latach praktyki. Dorabiam po pracy za śmieszne pieniądze, robiąc fuchy, dlatego, że jeszcze nie mam dużego doświadczenia i muszę zaczynać od małych stawek. Mieszkam z chłopakiem od roku. On od ponad roku nie pracuje, wcześniej pracował na czarno, co pół roku zapisywał się na studia, żeby napisać dyplom, który mu zalega, ale niestety nigdy mu się nie udało go napisać. Nie martwi go w ogóle, że od tylu lat nie ma ubezpieczenia, nie napisał dyplomu. Kończą mu się oszczędności, pożycza ode mnie ciągle pieniądze i nie oddaje na czas. Zdażyło się już wiele razy, że pożyczył ode mnie ostatnie pieniądze, a ja nie miałam na lekarza, albo opłacenie rachunków, musiałam pożyczać wtedy od brata albo od rodziców. Ogólnie jest kochanym chłopakiem, nie zdradza mnie, jest w tym względzie bardzo lojalny, kocha mnie, wierzy w Boga, szanuje swoją mamę, odnajduje się w towarzystwie i raczej wszyscy go lubią, ale... No właśnie, ja juz nie mam siły, również go kocham, ale nie wyobrażam sobie takiego życia, jakie teraz prowadzimy, a wiem, że nie mogę liczyć na to, że będzie kiedyś inaczej. Nawet jeśli znajdzie pracę, to jego wady mogą przeszkadzać nam w życiu. Nie wyobrażam sobie, żebym np. zaszła w ciążę, bo nasze dziecko pewnie umarłoby z głodu. Nie rozumiem, dlaczego nie ma dumy, dlaczego nie może zawalczyć o swoje i nasze życie. Mi wypomina, że nie daję mu oddechu i czuje się tak jakby żył z urzędniczką bo mu to wypominam, ale ja juz ni