Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Podoba mi się pewnien chłopak ale się wstydze ! Co robić ? Czy to ma sens ?

Polecane posty

Gość gość

Jestem w ostatniej klasie technikum mam 19 lat i spodobał mi się pewien chłopak ze szkoły .Widzę go na korytarzach ,Wf mamy razem i w ogóle( nie cwiczę wiec na niego zerkam) Spotykam go także w sklepiku na dużej przerwie on co prawda zerka się na nasz stolik ,ja też się patrze ale jak się spojrzy ja odwracam głowe . Nawet koleżanki mi mówiły ,że strasznie na mnie zerka . Wydaje mi się ,że on się zorientował .Ale dzisiaj było całkiem inaczej nie patrzał ani nic .Zero kontaktu . Może to dlatego ,że rozmawiałam z kolegą który z nami siedział ? Ten kolega dotyka mnie pod byle pretekstem chociaż zawszę mu swoje powiem .( nie mój typ to tylko kolega) W ogóle jak się patrzy ja sie krempuje i zaczynam szukać czegoś w telefonie sama nie wiem czego . Co robić ? Pomocy ! On mi się tak strasznie podoba ,jestem nim zauroczona bo zakochana to chyba trochę za mocne słowo .Wiem jak to brzmi jak by to pisała 12 latka . Ale prawda jest taka ,że miałam tylko jednego chłopaka ok 2 miesięcy ale nasz związek bardziej wyglądał jak przyjażń .Nie mam doświadczenia .I strasznie się wstydzę w swoim gronie to nie wtedy jestem zawszę najgłośniejsza i to ja każdego rozśmieszam A jak widzę go to mam jakąś blokadę . O nim wiem dużo chodził kiedyś z koleżanki siostrą do szkoły .Jest dosyć wstydliwy ale w swoim gronie powiem szczerze na takiego nie wygląda . Koleżanki mi mówią ,że muszę do niego podejść ale on praktycznie nigdy nie jest sam zawszę z kolegami .Poradzicie mi coś ? Dać sobie z nim spokój ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość