Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość nie znam się totalnie

JAK DŁUGO trwa ocieplenie domu?

Polecane posty

Gość nie znam się totalnie

Ocieplamy w tym domu 2-pietrowy domek jednorodzinny i już mi niedobrze, jak sobie pomyślę, że znowu rozpierdziel będzie nie wiadomo, jak długo :O Ktoś z Was ocieplał? Ile trwa zdarcie starego tynku, ocieplenie i położenie nowego tynku/płyt? Da się to zrobić np. w miesiąc czy to nierealne? Dom ma 2 pietra i pow. ok. 250 m2 Można zacząć roboty już w kwietniu, czy jeszcze za zimno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość medus_A
to zależy od ekipy wpisz zlecenie na oferia.pl może? tylko szczegółowo opisz, o co chodzi ja tak znalazłam kilka ekip do remontów, porównałam ich wymagania finansowe, czas wykonania itp. zedrzeć można nawet w środku zimy, ale tynkować tylko, gdy nie będzie mrozów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się totalnie
no właśnie ekipę już mamy. Zastanawiam się mniej więcej standardowo, jak to długo trwa, wiem, że to zależy od liczby osób, powierzchni domu itd. Ale po prostu chciałam chyba usłyszeć, ze krótko i szybko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość medus_A
zadzwoń do tego "fachowca" i zapytaj u mnie zdzieranie tynku akrylowego i styropianu trwało 2 dni, w ekipie było 5 robotników, którym raczej się nie spieszyło o tynkowaniu nic nie wiem, bo mam teraz elewację drewnianą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To zależy od ekipy u mojej cioci to trwało około 14 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się totalnie
Aaa no to spoko, nie jest tak tragicznie jak się uwiną w 3 tygodnie będę przeszczęśliwa :) Dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kalinapp