Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak wyżywić 4 osobową rodzinę za 200 zł miesięcznie

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentką mieszkającą z ojcem alkoholikiem (zero pomocy), uczącą się siostrą i babcią, która pomaga finansowo (daje mi 500 zł na życie na cały miesiąc), mama zmarła. Po opłaceniu rachunków zostaje nie całe 200 zł. Do dyspozycji mam darmowe ziemniaki, chleb i mleko. Jestem w ekstremalnej sytuacji, podzielcie się radami jak nie stracić zdrowia całkowicie jedząc byle co, bo obawiam się, że ta sytuacja jeszcze potrwa. Ja pracuję w wolnych chwilach ale przy studiowaniu dziennym jest to bardzo nie wiele, wpadnie mi ok 300 zł a materiały do szkoły też kosztują. Ojciec nie dość, że nie pomoże to domaga się dań mięsnych najlepiej na każdy posiłek, a przy takim budżecie w kółko naleśniki smażę i makarony na słono albo słodko. Będę wdzięczna za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ty na poważnie? bo nie chce mi się wierzyć, że w dzisiejszch czasach gdzieś może jeszcze panować taka bieda... my mamy 3200 zł na wżywienie/mc, a to i tak jest mało na 3 osobową rodzinę. Ale nie chcę Cię dołować... Może w sezonie zasadź w doniczkach warzywa, zioła? My tak czasem robimy, widzę, że ta inwestycja się opłaca bo po kalkulacjach wychodzi, że to taniej jest zasadzić swoje ogórki i kabaczki( z nasion) pomidory i truskawki ( z sadzonek), tymianek, bazylia, szczypiorek, pietruszka, koperek, kolendra pieknie rosna w doniczkach. Niebawem przedwiosnie, czas wysiewu... juz te kilka produktów daje wieksze mozliwosci,bo mozna zrobic np ratatouille po prowansalsku, trzeba tylko oberżyny.. No, ale to koniec koncow nie jest mięso. Ojcu powiedz, niech się za robotę weźmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość