Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość młoda mama111

Jakie kawiaty kupić do ogrodu

Polecane posty

Gość młoda mama111

Nie znam się kompletnia na uprawie kwiatów, mam niewielki ogród, chciałabym posadzić jakieś kwiaty, krzewy. Proszę o jakieś rady, co kupić (sadzonki czy cebulki, czy może nasiona), kiedy i jak sadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość srednikkreskanawias
najlepiej sztuczne lub suszone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie podam ci konkretnie nazw,ale jak ci sie nie chce non stop kopac w ogrodzie to zawsze szukaj roslin wieloletnich zimujacych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skoro masz neta to
- przejrzyj listę tematów o poczytaj - wpisz w google łatwe rośliny do ogrodu i też poczytaj - posadz róże :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość młoda mama111
Dzięki za odpowiedź :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
też się chętnie dowiem. Ja rok temu na taras do skrzynek kupiłam pelargonie i surfinie- mam bardzo sloneczny taras w ogrodzie. I kwiaty owszem- bardzo ładnie rosły, ale w tym roku zrezygnuje z pelargonii i kupie same surfinie, bo są fantastyczne- mają mnóstwo kwiatów, żywe kolory i rosną jak szalone- są dużo ładniejsze niz tradycyjne pelargonie :) A krzewy- na pewno sprawdza sie tuja- zielona caly rok, można ją i do gruntu sadzić i do donic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aneczka_1981