Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Hej Hej nanana

jakie przystawki do dan z grilla??????????

Polecane posty

Gość Hej Hej nanana

Macie jakieś pomysły na sałatki, surówki lub sosy, które pasowały by do dań z grila. Proszę o dokładne przepisy(jestem początkującą gosposią) i wskazanie do jakiej potrawy. Oczywiście oprócz kiełbasa=musztarda, keczap:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość głodna....
3 opakowania serkow homegenizowanych naturalnych takich 200 gramowych dwa ogórki ( świerze) starte na tartce...na tych drobnych co sie marchew trze:P i przyprawa Prymatu..TZATZIKI ( czy jakoś tak) to jest sos czosnkowy ogorki po starciu oddciscac z soku i polaczyć z serkami i przyprawą REWELACJA !! :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hej Hej nanana
Hej głodna:) dzięki za odpowiedż. A do czego podawać to co proponujesz, pierwszy na myśl przyszedł mi kurczaczek grilowany.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość głodna....
do wszystkiego jest dobre....:):):) ja nawet samo to jem :D pozniej czosnkiem z buzi jedzie:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość głodna....
hmm....mam jeszcze cos.... mlode ziemniaki ugotowane, ostudzone, pokrojone w male kawałki do tego rzodkiewka, dwa ząbki czosnku, troche cebulki i wymieszac to wszystko z majonezem lub gestą smietaną :D mniaaam.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hej Hej nanana
Dzieki, i proszę o jeszcze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zielony...
...szczypiorek i nic wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominisiaaaaa