Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość marek kowski

Najlepsza pizza Kraków

Polecane posty

Gość marek kowski

Dwa razy w miesiącu jem obiad w Krakowie - pracuję jako przedstawiciel. Dacie namiary na dobry lokal z włoskiem jedzeniem? Pizza, makarony? Najlepiej tak, aby nie było problemów z parkingiem, ale i tak najważniejszy smak i ceny jedzenia. Jakieś namiary?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość annakosek
Zależy jaką pizzę dokładnie lubisz. My chodzimy najczęściej do Dominium na Farmerską, ewentualnie na Hawajską. Lubimy również Rusticę. Lubimy pizzę na cienkim cieście - oni mają bardzo smaczne sosy, faktycznie takie, które mają konkretny smak, nie są byle jakie. I jeśli wyrobisz się do godziny 13, to masz u nich pizzę za pół ceny, ale to w wybrane dni - sprawdź dokładnie na stronie pizzerii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marek kowski
Tych pizzerii jest w mieście chyba kilka co nie? Tzn. lokali Dominium. Ta promocja o której piszesz dotyczy wszystkich lokali? Bo mnie np. na rynek kompletnie nie jest po drodze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość herksion
Nie jestem z Krakowa, tylko z Wawy, ale wiem, że Dominium w każdej pizzerii może mieć inne promocje. Są różnice w dniach obowiązywania, nie wszędzie jest dowóz, nie wszędzie obowiązują te same promocje. Np. w Zakopanym nie mieli tańszej pizzy do godziny 13. Wszystko jest przecież podane na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Morwa23
Jest wiele miejsc z dobra pizzą, chociaż Ja zdecydowanie wolę tradycyjną kuchnie a zwłaszcza w Krakowie :-) Bardzo smakuje mi w tym hotelu- http://www.palacbonerowski.pl/ oraz innych małych knajpkach usytuowanych na Rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość annakosek