Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Lolakina

osprzęt podtynkowy

Polecane posty

Gość Lolakina

Moglibyście mi powiedzieć jakiej firmy macie osprzęt podtynkowy (gniazda, zaślepki, ramki itp)? Robię właśnie remont i nie za bardzo wiem jaki osprzęt kupić. Jako kobieta za bardzo nie znam się na tego typu rzeczach, więc każda rada będzie dla mnie cenna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Madziochna :))))
Ja właśnie podpytałam męża jaki mamy osprzęt w domu i okazało się, że też ospel :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem o co ten problem, moze dziewczyna na prawde nie wie, wiec dlaczego jej nie odpisac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gederau
tippy, ja z innej paczki bo zauważyłam Twoją sygnaturkę: jaki będziesz miała rozmiar po powiększaniu piersi? bo ja też mam 70D i myślę o operacji, ale jeszcze nigdzie nie konsultowałam i nie wiem, na ile przy jakich implantach mogę liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ulukala
Ej też bym miała z tym problem a z tego co wiem to forum jest od tego żeby pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość termometrka
ja jestem też team Ospel :) W sensie,ze w domu je mam. Pamietam,ze nie kierowałam się przy wyborze niczym szczegolnym, ale w sklepie wygladały ladnie, klasycznie i prosto i cena tez byla znosna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nurtowa
No ok, czyli widze ze Ospel polecacie. A gdzie znalezc moge? SPrzedarz przez neta tez jest?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nieslyszzz
Dokladnie. Wpiszezz zwyczajnie Ospel sklep i masz ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malinowytorcik