Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kaloszka

płytki podłogowe w pokoju

Polecane posty

Gość kaloszka

jak w temacie, czy ktoś ma płytki podłogowe w pokoju NIE W KUCHNI!!!!tylko w pokoju, nie chcę paneli podłogowych bo się bardzo niszczą, proszę o pomoc bo jestem całkowicie zielona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wg mnie to głupie
rozwiązanie, chyba, że masz ogrzewanie podłogowe. weź pod uwagę, że od płytek jest zimniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mam w pokoju płytki które wyglądają jak drewniana podłoga i wiele osób myśli że to faktycznie drewno. Nie zamieniłabym ich na nic innego. Zalety: - nie martwię się że zrobię dziury chodząc w szpilkach tak jak można to zrobić na parkiecie - kiedyś wylała mi pralka zalewając sporą cześć mieszkania i zupełnie nic się nie stało a gdyby były tam panele to pewno byłyby do wyrzucenia - mam sporego psa który często wpadając brudny z podwórka także nie narobi mi szkód - nigdy nie odczułam tego że miałaby być zimnej od płytek Wad nie zarejestrowałam.Cały dom na parterze mam wyłożone tymi samymi kafelkami i moim zdaniem super to wygląda gdy jest taka jednolita powierzchnia a nie tak pociachane: tu płytki, tam panele jeszcze gdzie indziej wykładzina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaloszka
dziękuję, a podpowiecie mi jakie płytki macie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bardzo dużo osób decyduje się na gres. Zobacz sobie kolekcję Bosco z Ceramstic, lub te imitujące drewno. W ogóle w jakim klimacie chcesz mieć salon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaloszka
Chodzi o 2pokoje, i chodzi też o koszta, żeby nie było masakrycznie drogo... dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach