Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość love is the answer

WASZE ULUBIONE DRINKI - poproszę o przepisy

Polecane posty

Gość love is the answer

Uwielbiam drinki, ale rzadko mam okazję je pijać w pubach czy klubach (głównie ze wzgledu na cenę), więc zwykle kończę na piwie. Ale chciałabym nauczyć się kilku sprawdzonych, pysznych drinków i zacząć robić je sama w domu. Mam akurat w najbliższym czasie kilka okazji, kilka imprez rodzinnych i chciałabym zabłysnąć ;) Mam do Was prośbę, podajcie mi nazwy i sposób wykonania Waszych ulubionych drinków (dokładne proporcje również, bo jestem kompletną amatorką w tej kwestii:) Będę Wam bardzo bardzo wdzięczna! Z góry dziękuję i pozdrawiam!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość powiedziała kobita
50ml wódki, do tego 30ml wódki a na koniec 20ml wódki. Super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KateFlower
Kocham rum, rum, rum, a jednym z ulubionych drinków mojito. Mojito Składniki na 1 porcję 50 ml białego rumu pół limonki 1 łyżeczka cukru, najlepiej brązowego lub/i kandyzowany woda mineralna gazowana 12 listków mięty lód 1. Lód należy "zmielić" np. w blenderze, jeżeli nie masz takiej możliwości to trudno, mogą być kostki 2. Na dno szklanki wrzucić cukier, dosypać lodu 3. Pół limonki, jeszcze raz przepołowić lekko wycisnąć sok i wrzucić do szklanki 4. Wrzucić listki mięty, delikatnie je "drząc" 5. Wlać rum, dopełnić wodą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KateFlower
Z rumem może być też Cuba Libre - 50ml białego rumu - pół limonki - Coca-Cola Do szkła typu highball, wrzucić 3 kostki lodu, dodać rum, uzupełnić colą,wcisnąć limonkę i wrzucić ją do środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość love is the answer