Odpowiedz na ten temat

do usuniecia w temacie biala magia zaklecia milosne uroki reaktywacja

• bazienka 2014.10.18 [14:40]
    prosze o usuniecie z topiku http://f.kafeteria.pl/temat/biala-magia-zakle cia-milosne-uroki-reaktywacja-p_6042604/
    postów nast. osob
    str. 3
    gość wczoraj [20:40]
    gość wczoraj [20:41]
    gość wczoraj [20:43]
    gość wczoraj [20:48]
    gość wczoraj [20:58]
    gość wczoraj [21:08]
    gość wczoraj [21:17]
    gość wczoraj [21:33]
    gość wczoraj [21:37]
    bazienka wczoraj [21:40]
    str4
    gość dziś [11:59]
    dzieki kwiatek.gif
    ALBO COŚ Z TYM ZRÓB, ALBO PRZESTAŃ JĘCZEĆ Suma inteligencji na Ziemi jest stała. Liczba ludności rośnie Kiedyś traktowałam ludzi dobrze, teraz- z wzajemnością http://bazienka.powiedz.to
  • gość 2014.10.26 [18:51]
    co znowu nawywijałyście że nie mogę znalezć forum???!!!
  • gość 2015.01.24 [21:13]
    Witam, jestem Iriaanah, jestem wróżką oraz początkującą rytualistką. Od dziecka zajmuje się wróżeniem z kart tarota oraz kart anielskich. Od ponad roku zajmuje się również wykonywaniem rytuałów. W moim bliskim otoczeniu pomogłam wielu osobom, niektórzy podsunęli mi pomysł z tym, by pomoc komuś jeszcze, dlatego teraz pisze tutaj. Interesuje mnie również symbolika, znaczenie snów. Dlatego jakby ktoś był chętny na wróżbę, poradę bądź jakakolwiek rozmowę - proszę do mnie pisać, ja nie gryzę usmiech.gif osoby zainteresowane rytuałami - również zapraszam jak najbardziej, pod warunkiem, ze podchodzicie do tego z pewna rozwaga. Chodzi mi tutaj o to, ze nic nie dzieje się od razu, aby zobaczyć jakieś efekty potrzebna jest praca nad nimi. Moj e-mail : iriaanah@wp.pl, pozdrawiam serdecznie.
  • gość 2015.02.03 [15:48]
    Pani Irianaah bardzo mi Pani pomogla ostatnio dziekuje oczko.gif dawno nie bylem taki szczesliwy jak teraz usmiech.gif
  • Angelicaa 2015.04.02 [17:06]