Odpowiedz na ten temat

Gdzie najlepiej wziąc niewielki kredyt?

• lajlalajlajlaj 2011.10.19 [04:39]
    Tzn tak uważam że nie wielki, dla mnie to sporo.
    Jestem studentką bez rodziny, mam rentę i sobie "na czarno" dorabiam więc nie mogę wpisac dochodów większych niż 900zł. Wzięłamw mbanku jakiś czas temu kredyt na 4tysiące bo przeciekał balkon w bloku i MUSIAŁAM z własnej kieszeni naprawić smutas.gif Strasznie wysokie oprocentowanie, miało być 9% a wyszło... 22%. Raz jest 18 a raz 22%, zmienia się co miesiąc co niestetgy w umowie jest.... Ale mam kontio w mbanku i wzięłam ten piep... kredyt bo był mi od ręki potrzebny.

Na przyszłość: gdzie dobrze wziąc kredyt na rok na tego rodzaju smieszną kwotę jak 2, 3 tysiące? O stałym oprocentowaniu? Aby rata nie była wyższa niż 200zł/msc...
  • Pompka 2011.10.19 [04:42]
    A ja polecam Bank Zborzowy tam jest prezesem Nikodym Dyzma
  • Pompka 2011.10.19 [04:51]
    Trudna sprwa cholera w polsce jest wysokie oprocentownie ja mieszkam za granicom ale takiego procentu u nas niema - straszne -
    to jest co zrobic musisz dorobic cos za gotuwke morze w jakim sklepie ?
  • lajlalajlajlaj 2011.10.19 [04:56]
    ee... chyba nikt nie wziął tego poważnie albo za późna pora... ale powiedzmy że potraktuję to poważnie.
    Nie mogę zarobić "legalnie" bo stracę prawa do renty, niestety. Nie chodzi o to, że mam za niskie dochody (bo jak na brak wykształcenia póki co i niewiele pracy to jest luksus ile ja dostaję) ale czasami są taie wydatki - operacja, remont...

Niestety oprocentowanie w wielu bankach jest o wiele niższe, niestety jednak internetowe porównywarki nie mówią prawdy, bo znalazłam dzisiaj banko PKO i ani nie chcą udzielić kredytu bez poświadczenia że pracuję ani też na takcih warunkach...

• Pompka 2011.10.19 [05:00]
    Ja mieszkam w USA i uwierz wszedzie zadajom jakiegos poswiadczenia ze pracujesz chyba ze masz swe konto o odpowieniej kwocie cos co pokrywa ci pobranom kwote