Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

absolutnie

Początkujący kierowcy - dobre rady

Polecane posty

Jestem początkującą \"kierownicą\". Jak się czujecie/czuliście wsiadając pierwszy i kolejny raz zakierownicę. Jak reakcje rodziny? U mnie dołująca krytyka ze strony męża... Ale on juz jeździ 10 lat!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja teeeeeeż
Szerokiej drogi. Tylko my dwie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość waga łazienkowa
Ja mam rade taką - daj sobie pokazac , jak hamować silnikiem jadąc z górki (czyli odpowiednio niski bieg) i jak prawidłowo posługiwac sie sprzęgłem. Chuyba każdy początkujący kierowca używa za dużo sprzęgła - całkiem niepotrzebnie. Ale wystarczy na to zwrócic uwagę i to jest do opanowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość waga łazienkowa
a druga rada to taka , żeby się na niczym nie koncentrować - ani na pieszych , ani na drodze , ani na samochodach - tylko żeby być uważnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pokazywanie, pokazywaniem, ale wrzaski pod tytułem \" CO TY ROBISZ?\" ?? Myślicie, ze na poczatku lepiej jeździć samej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem bardzo uważna i ostrożna. Zwracam uwage na wszystko i staram sie przewidzieć co sie może wydarzyć. Instruktor był ze mnie bardzo zadowolony. Egzamin zdałam za 1 razem. Ale jazda z mężem to przeżycie traumatyczne :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kierowczyni