Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nowicjusz_123

chcę kupić dziewczynie bieliznę

Polecane posty

Gość nowicjusz_123

pragne mojerj ukochanej sprawić miły podarunek w postaci bielizny erotycznej. Niestety nie znam się zupełnie na damskich rozmiarach, obwodach , miseczkach i tak dalej. A chce aby to była cakowita niespodzianka. panie , może wy coś doradzicie..? strapiony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie możesz po prostu sprawdzić na metce od stanika i majtek jaki rozmiar nosi, kiedy nie będzie patrzeć, gdzieś wyjdzie etc.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nowicjusz_123
ogólnie to ma cyce jak donice a dupę jaka szafa trzydrzwiowa. Doraxcie coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nowicjusz_123
prosze o porady tylko "czarnych" uzytkowników forum , za prymitywne podszywy nie odpowiadam..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A w ogóle to jaki typ bielizny chcesz jej zafundować? Tzn. podaj linka co masz na oku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nowicjusz_123
myślałem o czymś markowym, tryumph, czy coś w tym stylu, podobaja mi sie staniczki/ taki juz ma/ typu bardotka, zapinane z przodu. ale nunmery to juz dla mnie kosmos, chociaz kształty jej biustu znam az za dobrze !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to możesz zrobić jak pisałam wyżej. Po prostu musisz podejrzeć rozmiar bielizny, którą nosi. Albo możesz, chociaż pewnie wolisz tego uniknąć, wysłać mi jej zdjęcie na maila, a ja postaram się ocenić jaki ma rozmiar stanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nowicjusz_123
B< CD itd. to wymiar tak zwanej miseczki...?

Udostępnij ten post


Link to postu