Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chciałabym jakiś czas pobyć prostytutką i zobaczyć jak to jest

Polecane posty

Gość gość

Do czego nikomu się nie przyznałam bo jestem po studiach i pracuję w branży pawniczej ;) Oczywiście jakiś czas bo taka praca z przymusu moze być koszmarem, ale kreciłoby mnie to w jakiś sposob... Z tym ,ze chyba nigdy nie bede mogla tego zrealizowac ze wzgledu na opinie :( W sumie to jak byłam studentka kilka razy mozna powiedzieć, ze wzielam pieniądze od kochanka, ale taka typowa prostytutka to nie wiem jak to jest byc. Ma ktos podobnie? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość on
A skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z mazowsza. Ale nie chce sie umawiac z nikim z neta :P Ciekawe jakie to uczucie sie poczuc jak taka zwykla prostytutka, niestety zeby zrealizować to marzenie chyba bym musiala "pracowac" tak w innym kraju, a i tak by sie to moglo wydac :O Zreszta tak jak pisalam,w sumie to bralam kilka razy pieniadze po seksie od kochankow, ale jakos nie poczulam sie wtedy jak d***** taka w prawdziym tego slowa znaczeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
chcesz się sponiewierac w łóżku jesteś spragniona męskiego rzniecia a nie kasy wiec nie kłam brakuje ci faceta a brakuje ci bo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość on
Jak nie z neta to jak? W dzisiejszych czasach zamieszczanie ogłoszeń w gazecie jest chyba mało skuteczne. No chyba że myślisz o tym żeby wyjść" na ulice" i zaczepiać facetów!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość