Odpowiedz na ten temat

czy anal jest przyjemniejszy niz klasyk ?

  • ases 2010.04.01 [20:30]
    ktos probował ?
  • Skromny 2010.04.01 [20:31]
    anal mmm super ciasno i przyjemnie usmiech.gif
  • GlamRock 2010.04.01 [20:32]
    dla mezczyzn byc moze. dla mnie nie
  • dla gejów oczywiście 2010.04.01 [20:33]
    przyjemniejszy
  • Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [20:34]
    nie tylko dla gejów, bo dla mnie np też lapka.gif
    http://www.voila.pl/413/6lal4/?1
  • dla gejów oczywiście 2010.04.01 [20:44]
    pogadamy jak pójdą ci zwieracze za jakiś czas...
  • sdfsdfads 2010.04.01 [20:45]
    anal to podstawa

  • zielona_fala 2010.04.01 [20:45]
    zalezy co kto lubi
    anal jest ciekawszy
  • kimmikonavomiee19 2010.04.01 [20:47]
    Zdecydowanie najlepszy jest klasyczny anal !
  • do Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [20:53]
    naprawde lubisz anal i wolisz go od zwyklego seksu?
  • Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [20:55]
    tak, naprawdę usmiech.gif
    http://www.voila.pl/413/6lal4/?1
  • do Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [20:57]
    tylko nie uprawiaj go za czesto, bo to chyba zdrowe nie jest, a najwieksza nieodpowiedzialnosc dla kobiety to anal przygodny albo w czasie pierwszego seksu z nowym facetem
  • Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [20:57]
    pogadamy jak pójdą ci zwieracze za jakiś czas...

    za jakiś czas tzn za jaki? za 5,10,15 lat?? ...bo na razie od 8 jest ok jezyk.gif
    http://www.voila.pl/413/6lal4/?1
  • do Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [20:59]
    a zdarzyl ci sie anal w czasie pierwszego seksu z kims?
  • Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [21:03]
    tylko nie uprawiaj go za czesto, bo to chyba zdrowe nie jest, a najwieksza nieodpowiedzialnosc dla kobiety to anal przygodny albo w czasie pierwszego seksu z nowym facetem

    przygodny seks jest raczej niezdrowy to fakt, ale anal z nowym partnerem? ...eeee nic złego,dla mnie to jedno z klasykiem,dlaczego miałabym sobie tego odmawiać,jeśli jest przyjemne? (tak zdarzył mi się,z Piotrusiem smiech.gif ...kiedyś...) a tak często znowu tego nie robię,facet dużo pracuje i mało ma dla mnie czasu coś ostatnio ech...
    http://www.voila.pl/413/6lal4/?1
  • do Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [21:04]
    to otwarta i odwazna jestes usmiech.gif
  • Pewnie że tak! 2010.04.01 [21:05]

  • To jest super 2010.04.01 [21:06]
    A pozycje do analu jakie najbardziej lubicie?
  • Wielbicielka Piotrusia 2010.04.01 [21:08]
    spox ...zawsze stałam do swoich facetów otworem ...ups! otworami hehehehehehe...
    pzdr!
    http://www.voila.pl/413/6lal4/?1
  • a ostry anal tez lubicie? 2010.04.01 [21:09]
    ?
  • a skąd ta teza? 2010.04.01 [21:11]
    że anal szkodzi na zwieracze? czy to nie jakiś mit? typu jak się onanizujesz to orgazmu nie osiągniesz normalnie? lub mit że orgazm łechtaczkowy gorszy niż pochwowy lub że mokry orgazm u kobiety to sikanie itp itd
    czy ktos udowodnił naukowo że uprawiając anal padają zwieracze?

    anal jest świetna forma seksu
  • kimmikonavomiee19 2010.04.01 [21:15]
    Mylisz się, anal jest szczególnie polecany na przygodnym spotkaniu oraz na pierwszej randce, bo wtedy ryzyko, że się zaciąży spada do zera.
  • anal za to jest wiekszym 2010.04.01 [21:27]
    ryzykiem chorob, rowniez wenerycznych. a na zwierzacze szkodzi, zwlaszcza ostry, niedelikatny anal z gleboka penetracja
  • do Moja-opinia 2010.04.01 [21:47]
    w pupsztala boli
  • boli boli boli 2010.04.01 [21:53]

  • gość 2017.04.21 [16:25]
    anal jest spoko, mam 17l i jeszcze dziewica to o klasyku ciezko mi powiedziec
  • gość 2017.04.23 [10:20]
    mam 16 lat i nie pozwoliłam chłopakowi na klasyk bo chcę być dziewicą ale dupkę dałam. Wcześniej trenowałam z dildo aby sprawdzić, co zrobić aby się zmieścił. Jest spoko, on zadowolony, na ja nie czuję w tym przyjemności ale czuję się spełniona, że go zaspokajam. Dla mnie to sprawa bezpieczeństwa przed ciążą i uważam, że na utratę dziewictwa jest jeszcze dla mnie za wcześnie, dlatego preferuję anal przy którym czuję się "bezpiecznie". A ponieważ chłopakowi wystarcza robienie loda i analek - nawet go to kręci, że wkłada w dupkę to jest ok.
  • gość 2017.04.23 [10:40]
    ja mam 22 lata i w c*pke jeszcze nie bzykałem ale miałem 2 dziewczyny które były dziewicami i anal był co dziennie na maksa,
    lubie jak dziewczyna mocno piszczy a na analu to pisk jak z opon hehe

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...
+18
Uwaga!
Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych