Odpowiedz na ten temat

Problem z erekcja z nowa dziewczyna

  • wacek_problem 2011.01.20 [01:32]

    Gdy pierwszy raz kocham sie z nowa dziewczyna to mam problem z erekcja. Tzn. albo nie chce mi stanac albo staje ale jest taki miekki usmiech.gif Jestem podniecony i wszystko wydaje sie ok ale jednak nie do konca...

    Zauwazylem, ze problem pojawia sie tylko przy 1,2 stosunku, od 3 juz jest ok i stoi ladnie na bacznosc. Od roku mialem juz 4 dziewczyny, wczesniej mialem dlugi zwiazek ponad 6 lat i wtedy wszystko bylo ok. Ale z tymi nowymi jest tak jak wyzej napisalem. Nie wiem czy ma to podloze psychiczne czy jakies inne.

    Poznalem teraz fajna dziewczyne i bardzo mi na niej zalezy ale nie chce sie skompromitowac. Co zrobic z tymi pierwszymi 2 razami? Nie wiem czy wziac jakis srodek czy jakos inaczej do tego podejsc.

    Poradzcie...
  • fachowiec69 2011.01.20 [01:36]
    wydymal la dopiero za 3cim razem
  • wacek_problem 2011.01.20 [01:39]
    sa jakies srodki na erekcje, w stylu wiagra, ale ktore mozna dostac bez recepty i do weekendu oczko.gif ??
  • fachowiec69 2011.01.20 [01:42]
    sa - kamagra,cialis i jeszcze podobne ale tez na recepte
    aco za problem isc do lekarza i poprosic o recepte ?
  • wacek_problem 2011.01.20 [01:44]
    Kurde mam 27 lat, nie chce od razu isc do lekarza.

    Po drugie wyjezdzamy jutro na dluzszy weekend i tam na pewno bedzie bara bara, albo i nie bedzie smutas.gif
  • fachowiec69 2011.01.20 [01:46]
    nie pisze z polski wiec nie moge Ci pomoc
    a w domu rezerwe mam
  • wacek_problem 2011.01.20 [01:48]
    A cos naturalnego ??? Cos co poprawia erekcje...

  • fachowiec69 2011.01.20 [01:50]
    napewno dzwiga sie na maxa przy 69 , ale nie wiem czy bedziecie to robic

  • wacek_problem 2011.01.20 [01:52]
    No wlasnie kurfa na oralu i 69 tez to przerabialem... smutas.gif

    Nie wiem co jest, jak juz troche do dziewczyny sie przyzwyczaje to i maszt stoi ale na poczatku jakis nie ufny jest oczko.gif
  • fachowiec69 2011.01.20 [01:54]
    mam to samo od zawsze , bylem nawet u sexuologa i to jest tylko sprawa psychiki ktora ciezko przeskoczyc
    wiec za 1szym razem pomagam sobie polowka tabletki
  • wacek_problem 2011.01.20 [01:56]
    ostatnio zaczeli pociągac mnie faceci mysle że dlatego mam problem
  • wacek_problem 2011.01.20 [01:57]
    poszukalem na necie i piszac cos o imbirze i rzen-szeniu, jutro sie tego nawpierdaaalam...

    A w aptece nic bez recepty nie dostane ???
  • fachowiec69 2011.01.20 [02:02]
    nie ma zadnych innych dobrych srodkow oprocz tych znanych !!!
    a jak gdzies poczytasz o cudownych nowych wynalazkach to tylko wyciaganie kasy !!!
    a rzenszenie itp sa dobre jezeli calymi latami to jesz,wtedy tylko troche poprawia
  • wacek_problem 2011.01.20 [02:05]
    no to kurde juz nie wiem smutas.gif

    Moze tym razem sie uda... Chociaz 4 poprzednie nie napawaja optymizmem smutas.gif
  • fachowiec69 2011.01.20 [02:06]
    powodzenia !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • wacek_problem 2011.01.20 [02:07]
    Dzieki fachowiec69 jak cos to najwyzej po weekendzie uderze do lekarza... Ale mam nadzieje, ze nie bedzie to potrzebne usmiech.gif

    Narka
  • wacek_problem 2011.01.20 [02:08]
    fachowiec a może ty bys mógł pobawic sie moim penisem???? moze by pomoglo
  • wacek_problem 2011.01.20 [02:10]
    tata zrobił mi ożywiający masaż żółędzi cool.gif
  • wacek_problem 2011.01.20 [02:11]
    teraz ładuję mamie w doope cool.gif
  • Cytelnik 2011.01.20 [02:12]
    A wiesz co zobacz jakiegos pormula i jak ci stanie to sie napij mleka z Gipsem niebedziesz miec klopoty z erekcjom mozna potem na Feliksie wieszac bielizne itd
  • witoman 2012.11.16 [18:04]
    Sprawdzony czy nie, na każdego może działac co innego. Ja polecam przetestować power4sex, z tego co się orientuje, większość jest zadowolona jezyk.gif
  • sex jest calkowicie zbyteczny 2012.11.17 [10:07]
    jesli nie chcesz sie rozmnazac oczywiscie...
  • wezsieciesz 2012.11.17 [12:12]
    a moze poprostu wyjasnij lasce ze tak masz zamiast sie faszerowac lekami ? mi sie facet przyzwyczajal kilka tygodni, juz myslalam ze ma tak fabrycznie a sie okazalo ze tak bardzo chcial ze az nie mogl, odziwo jak sie podpil bylo cacy-.- moze wypij troche ?
  • batonnn 2012.11.24 [16:54]
    Możesz sobie dodać pewności przez jakiś suplement. Np. Braveran, mogę polecić bo tez zdarzały mi się „wpadki. Powodowało to u mnie trochę spadek pewności siebie. Jak czuję, ze nie jestem w formie to biorę godzinę przed stosunkiem, żeby już nie mieć takich patowych sytuacji.
  • gość 2016.03.30 [16:45]
    Miałem kiedys problem z erekcją stosowałem przez pare lat różnych metod nawet byłem u lekarza i coś tam przepisał i nic nie dało a z moja kobietą było coraz to źle znajomy w tym roku zaproponwał abym kupił w internecie tabletki na potencje zytaks z tej strony http://www.zytaks.pl wszystko przyszło do domu pocztą nawet nigdzie nie musiałem jechać.Pełna prywatność! i dosłownie po zakupie tych tabletek moje życie sie zminiło o 100% moja żona jest dla mnie lepsza i chwali się swoim koleżankom. Jest teraz mocna erekcja, pewny wzwód i większy popęd seksualny.takze polecam bo wiem jaki moze to być problem dla mężczyzny i jak zachwiać jego ego i psychike. polecam poczuć się prawdziwym mężczyzna!
  • gość 2016.04.28 [17:17]
    No tak zawsze jest jakies ale. Cóż zrobisz. Spróbuj tak 45 minut przed stosunkiem brać tabletki z olimpu erekton fast. One umacniają erekcję i wydłużają stosunek. Spokojnie , dzięki temu dasz sobie w łóżku 100% radę.
  • ddt30 2016.04.28 [17:47]
    gdyby patrzeć od strony biologii to przy pierwszym stoi najlepiej a przy trzecim jest gorzej. Jeśli u Ciebie jest odwrotnie - za trzecim razem jest a wcześniej nie wychodzi to jest to efekt spięcia, stresu. Dopiero po paru razach stres puszcza i jest ok. Pogadajcie jak to robić abyś się tak nie stresował a nie bierz jakiś specyfków
  • DerekOL 2016.08.30 [07:47]
    Znam problem, bo niedawno też rozpocząłem nowy związek i chociaż jestem dopiero przed 40tką to pojawił się problem z erekcją. Ale że nie chciałem sprawdzać już na wstępie cierpliwości mojej kobiety to poszedłem do lekarza po maxigrę go (większość kumpli mi ją poleciło) i mogę się znów normalnie kochać. Lek działa po nawet po kilkunastu minutach dając silny i pełny wzwód. A że jest do żucia to się nie krępuję, gdy ją stosuję.
  • gosiaczek31 2016.08.31 [14:58]
    idź do weterynarza - mojemu piesku pomógł i już nie ma żadnych kłopotów ze wzwodem usmiech.gif
  • gość 2016.12.13 [19:06]
    Moje problemy z erekcją wyleczył http://track.zytax.pl/product/Zytax/?pid=145& amp ;uid=44031
  • bonit23 2017.08.30 [00:24]
    no to może powinieneś wspomóc się lekami? dla mnie odpowiednim okazała się Maxigra Go. żuje ją przed seksem i nie ma mowy o żadnej pomyłce. wszystko działa i seks jest zawsze zachwycający.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...
+18
Uwaga!
Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych