Odpowiedz na ten temat

Sex z puszysta!

  • heeeeeeeeeeeeeeeej 2008.05.22 [12:19]
    Witam! Czy uprawial ktos kiedys sex z kobieta puszysta? Taka powaznie puszysta, 90-100kg. Napiszcie o wrazeniach i doznaniach. Plusy i minusy. Prowadze badania, dzieki za wpisy.
  • FacetSzczery 2008.05.22 [12:24]
    Ja nie uprawiałem, ale chyba miałbym ochotę. Gdyby była seksownie ubrana i mocno wymalownaa.
  • Specjalista 2008.05.22 [13:03]
    Nie ma katedry Mariackiej jest Kościół Mariacki. Katedra to jest na Wawelu. A co do wielkości - młokos jesteś i nie wiesz, że wielkość nie jest zbytnio powiązana z wymiarami....
  • fgiyduixc 2008.05.22 [14:51]
    ten temat wraca jak bumerang!!!!... jesli chcesz sie z taka kobieta kochac to to zrob i nie szukaj tu poklasku i rad ...
    sama mieszcze sie w tym przedziale choc nie wygladam na tyle... duze piersi,wciecie w tali jedynie biodra i uda sa pelniejsze mialam troche przygod i zaden moj facet nie roztrzasal sie nad tym czy mam tu czy tam troche wiecej ocenili wszystko i zaden nie narzekal wiec zrob to i potem zaloz topik jak Ci dobrze bylo...przynajmniej bedzie cos nowego

  • Podbijacz okazyjny 2008.05.22 [21:05]
    Podbijam w górę, bo jestem zainteresowany tematem. Nie wierzę że już nikt się tu nie kochał z puszystą dziewczyną?
  • gdhss 2008.05.22 [23:49]
    dokladnie popieram przedmowce usmiech.gif
  • Chat-Chat 2008.05.22 [23:52]
    puszysta nie znaczy gruba, inaczej wyglada 100 kg na laces 150 m a inaczej na lasce 185cm!! ja mam 185 walsnie 95 kg i uwazam ze wygladam bardzo dobrze!wiec zaleezy tez od wzrostu ! no sory, pozatym z opini ktore slyszalam to laski ppuszyste sa lepsze w lozku, lubia experymenty, sa aktywne bardzijeniz chudsze kobitki ktorymi sie trzeba zajmowac bo im sie nalezy... tak przynajmniej od kilku panow slyszalma ktorzy sa w zwiazkach z laskami przy kosci

    Je suis folle de toi :* Pour tjr!!!
  • BasketM 2008.05.23 [00:12]
    Też słyszałem zaskakująco dużo dobrych opinii o puszystych w łóżku, niedługo je raczej zweryfikuję smiech.gif
  • hmm....... 2008.05.23 [00:20]
    Ciekawa jestem dlaczego ja wyczytałam w gazecie, że chude kobitki są dobre w łóżku? a grube leniwe i to bardzoo;p


  • BasketM 2008.05.23 [00:33]
    Ja już Ci napisałem że dobrze wyglądasz. A inni pewnie przejrzą na oczyjezyk.gif
  • Chat-Chat 2008.05.23 [00:33]
    to looknij na topik w linku wyzej i powiedz mi czy li wygladam na 95 kg...
    Je suis folle de toi :* Pour tjr!!!
  • Chat-Chat 2008.05.23 [00:34]
    Dziekuje BasketM :*
    Je suis folle de toi :* Pour tjr!!!
  • pirat karmazynowy 2008.05.23 [00:45]
    a tak już bez żartów to do puszystej kobiety lepiej jest się przytulić niż do chudej , powierzchnia doznań erotycznych jest zdecydowanie większa , ale jeżeli kobiea jest zbyt puszysta to już jest nie ciekawie
  • Ironiczny Irek 2008.05.23 [04:59]
    Puszyste kobiety są super, zimą dają ciepło, a latem cień...

    Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy...
  • xyc 2010.02.28 [19:31]
    pirat , nie dziwi mnie to, przy twoich gabarytach utopisz sie nawet w szkielecie
  • jasio1 2010.02.28 [20:20]
    Chude kobiety nic sobą nie reprezentują,mają tylko ładną buzie i to wszystko.Nie mają piersi a gdy położysz swoją głowę na jej brzuchu możesz wyczuć kręgosłup.Ja tylko utrzymuje stosunki z puszystymi,nawet bardzo puszystymi.Seksu z puszystą jest wspaniały nie to co z jakąś anorektyczką.
  • liuouhhub 2010.02.28 [20:31]
    mam dziwne wrażenie że pisała to kobieta
  • jasio1 2010.02.28 [20:56]
    mylisz się
  • B.O.P.E. 2010.04.10 [18:47]
    Ryba, a od Ciebie rybą wali.

    Co do puszystych kobiet. Miałem i chude i puszyste. Te drugie są o wieeeele namiętniejsze od chudzinek. Naprawdę jest duża różnica. Warto spróbować.

  • Wicik24 2010.07.26 [22:10]
    Acha, w łóżku (jak i poza nim) nigdy nie zdarzyło się by była leniwa i bierna
  • Wicik24 2010.07.26 [22:13]
    Co wy wypisujecie??!! Jestem z moją Darią już półtora roku i jest mi z nią wspaniale. Zawsze dba o siebie lepiej niż nie jedna szczupła kobieta, cudnie się ubiera, zawsze ładnie pachnie i jak w łóżku tak w życiu jest cudna mimo że waży 90kg!!! Byłem z wieloma szczupłymi kobietami wcześniej lecz z mym prześlicznym pączuszkiem jest mi najlepiej. OGARNIJCIE SIĘ
  • maleminki-świnki 2010.07.26 [23:20]
    ....jetem jaki jestem 195 cm 98+- 102kg przystojny nie mogę poznać do dziś odpowiednio dużej kobiety......może dziś? tu i teraz?
  • maleminki-świnki 2010.07.26 [23:26]
    ..o szkoda...masz męża....a może równie piekna inna Pani ????????????/
  • puszysta...... 2010.09.06 [22:33]
    Jestem puszysta, kiedys byłam bardzo gruba, mimo tego mialam kilku partnerów seksualnych. nie były to jednonocne przygody, wiec chyba z tym seksem nie było tak źle ;P oczko.gif moi kochankowie nigdy nie narzekali na seks ze mna, mimo tego, ze tu i tam mialam wiecej tłuszczyku ;P wręcz przeciwnie..... od każdego słyszałam mnóstwo komplementów dotyczących seksu ze mną..... oczko.gif wszystko zalezy od podejscia do tematu oczko.gif a i kazdy człowiek śmierdzi jeśli sie nie myje, nie zalezy to od tuszy oczko.gif Pozdrawiam serdecznie
  • loc 2010.09.26 [16:53]
    niestety nie uprawiałem sexu z tak puszystą kobietą ale bardzo chciałbym
  • a wcale nie!!! 2010.09.27 [11:22]
    anal lubia na maksa wyizdane kobiety i to nie musza byc puszyste tylko!!
  • pablooon 2011.06.10 [23:03]
    Mmmmmmmm najlepsza partnerka na świecie to puszysta partnerkausmiech.gif szukam, szukam a nie ma... większość to szczupłe lub półpuszyste...
  • ja jako kobieta powiem z 2011.06.10 [23:15]
    wlasnego doswiadczenia

    wazylam 44 kg na 152 cm bylam chuda wystajace kosic i wazylam 58 kg i wygladalam juz b papusnie

    jak jestem za chuda maz nie przepada za sexem ze mna nie lubi za bardzo dotykac bo szczerze to nie ma co sex jest do d**y ja jaks tak dziwnie sie zamykam i robie sie oziembla

    jak jestem grubsza mam piersi brzuch tylek i on uwielbia mnie kepac dotykac itd i ja tez bardziej lubie sex jestem wrazliwza na dotyk o wiele temperamentniejsza bardziej pomyslowa i przedewszystkim aktywna
  • AHHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2011.07.13 [17:37]
    powiem cos wam.
    mam 175 i waze 80 kilo.
    kiedys wazylam 58 kilo i bylam chudzinka, odkad jestem grubsza uwielbiam seks i moj facet ciagle mowi ze jestem bardziej mokra miedzy nozkami...
  • Kochany 2011.07.21 [15:10]
    Chciałbym się kochać z starsza puszysta kobieta
  • Kocham grubaski 2011.10.14 [06:11]
    Ja uwielbiam sex z puszysta.chociaz sam jestem szczuply.kocham dotykac duuuuzy nkraglutki brzuszek i pupe.grubaski sa cudowne.chcialby jeszcze sprubowac z dwoma grubaskami

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...
+18
Uwaga!
Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych