Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość noname122333

Zapłacę za lizanie nóg atrakcyjnej dziewczyny / Warszawa i nie tylko

Polecane posty

Gość noname122333

J/w, zapraszam atrakcyjne i odwazne dziewczyny lat 15-18. Mam 22 lata i jestem studentem jednej z najlepszych uczelni w Warszawie. Kocham piescic kobiece nogi, zwlaszcza stopy i posladki, a niestety wlasnej kobiety nigdy nie mialem i nie zanosi sie na zmiane w tej materii na najblizszych dniach, a jestem horny jak cholera i bym troche pobaraszkowal :} Mam trochę pieniędzy przeznaczonych na zabawę i pomyslalem, ze zabawie sie w ten oto sposob. Nie chce seksu (wystarczy mi bierne przyjmowanie moich oralnych potrzeb, ewentualnie buziaki, ale nie jest to konieczne), bo seks moge miec z byle dziwka, natomiast brzydze sie lizac dziwki i nie chcialbym sie w ten sposob czyms zarazic, stad ten topic i stad tez wiek 15-18, aby zminimalizowac szanse jakichkolwiek wenerycznych chorob. byc moze trafilem w zle miejsce, ale z tego co wiem to jest to forum najczesciej przegladane wlasnie przez ta grupe spoleczna :D pozdrawiam, kontakt mailowy noname122333@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ostra sucz
ja chcę 10 000 zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość noname122333
fajniusio, pojutrze wracam do polski, wiec dam znac dodam, ze najchetniej bym sie spotkal w hotelu, aby dziewczyna czula pewniej niz gdziekolwiek indziej druga rzecz, to jesli dziewczyna bedzie naprawde atrakcyjna, wysportowana i inteligentna to na pewno rowniez bedzie niezmiernie zadowolona z wynagrodzenia :} ^do goscia z gory - nie wiem z czego sie smiejesz ziomek, ale podbijasz mi topic, wiec dziekowa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość noname122333