Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kamisia_k

ALDEMED Zielona Góra - porodnia leczenia niepłodności - był ktoś ?? Opinie ?

Polecane posty

Gość a ty i le jeszcze zalozysz
kolejny temat:O:O:O:O:O: hahahaha ales ty glupia ciezko sprawdzic na internecie w twoim miescie lekarzy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie jestem z zielonej, nie orientuję się, szukam i nie mogę znaleźć, dlatego pytam, więc odczep się sfrustrowana przez życie, nie mająca się czego czepić,zmieniająca wiecznie nicki, kobieto, ok ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość inka taka sobie
osobiscie nie polecam to tylko przychodnia radze wybrac klinike

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ty i le jeszcze zalozysz
ale jakie niki? 1 raz napisalam tu widze po forach ze co chwile zakladasz wyluzuj dziewczyno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ty i le jeszcze zalozysz
wyluzyj bo z nerwica nie zajdziesz nigdy w ciąze:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość inka taka sobie
spoko wystarczy poszukac:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość inka taka sobie
spoko wystarczy poszukac:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a orientujesz się czy robią tam badania hormonalne? bo w ofercie nie widzę, a powinnam zrobić te badania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chodzi mi o to, że chciałabym zrobić badania kompleksowe, najbliższa klinika jest chyba w Poznaniu, a to dość daleko, chciałabym zacząć gdzieś bliżej, bo jeśli miałabym monitorować cykl, to dojeżdżać tyle kilometrów przez kilka dni, to dość spory wydatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach