Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niewtajemniczona

Biały śluz- czy to dni płodne?

Polecane posty

Gość niewtajemniczona

Proszę o pomoc bo nie znam się na metodzie objawowo-termicznej, ponieważ stosowałam tabletki, a ostatnio prezerwatywy jako zabezpieczenie. Miesiączkę miałam 20-25 maj, a 27 maja kochałam się z mężem bez zabezpieczenia, bo wiem że po miesiączce są dni niepłodne. Doszło do wytrysku wewnątrz mnie, czy mogę być w ciąży? I czy podczas dni płodnych śluz z pochwy jest biały? Bo taki teraz mam, czy to znaczy że jajeczkuję i nie zaszłam w ciążę? Chciałabym stosować tę metodę ale się boję ciąży, bo mamy jedno dziecko i narazie nie planujemy drugiego. Tabletki nie wchodzą w grę bo źle się po nich czuję i tyję, a prezerwatywy to jak gumowa bariera między nami podczas zbliżenia :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niewtajemniczona
więc kto pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anii
śluc płodny jest przezroczysty raczej. jak długie masz cykle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niewtajemniczona
mój cykl trwa zazwyczaj 30 dni, czasem krócej, czasem dłużej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anii
jeśli miałaś ostatni cykl 30 dni, to 2 dni po okresie to miałaś na bank niepłodne, tylko to jeszcze zależy jak Ci się wacha, bo jeśli np. czasem masz cykl 26,27 dni, to już 2 dni po okresie, to już ryzyko jest średnie zajścia w ciążę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niewtajemniczona
no to sprecyzuję 28-30 dni mają moje cykle, choć ostatnio to jakoś się rozregulowałam i jest różnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anii