Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość paco rabana

czy test ciążowy mozna zrobic podczas okresu?

Polecane posty

Gość paco rabana

witam czy test ciazowy mozna zrobic podczas okresu? boje sie ze jestem w ciazy, i chcialabym jutro rano zrobic test lecz dzis dostalam okres , czy wynik moze wyjsc błędny ze wzglęzu na krew w moczu? pomózcie JUTRO z rana najlepiej robic ? czy poczekac az okres sie skonczy ? ewentualnie ile dni po okresie zrobic ten test?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paco rabana
no to mam poczekac az sie skonczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paco rabana
jestem drugi raz na kafe (w zyciu) i pytam sie bo niewiem , jestem zielona juz :O bo przeciez mozna plamic krwia w ciazy dlatego chce zrobic test

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paco rabana
naczytalam sie tu na kafe ze nawet jak sie ma okres to mozna obawiac sie ciazy bo jakies tam bóle brzucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paco rabana
okres w ciazy jest mozliwy wiele sie słyszy "plamienia w ciazy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paco rabana
a mozna miec okr?es w ciazy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
można mieć plamienia które są oznakom że coś niedobrego się dzieje i można mieć tzw plamienie implantacyjne które pojawia się około 7 dnia od zapłodnienia tzn inaczej może się pojawić ale nie musi bo nie jest ono regułą. Miesiączki mieć nie można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paco rabana- brzuch Cie boli bo masz okres, to chyba logiczne. Ile ty masz lat ze nie wiesz takich rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paco rabana
ONFIM wiec widzisz