Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Darmowe próbki prezerwatyw oszustwo

Polecane posty

Gość gość

Cześć wszystkim, Razem z chłopakiem zamówiliśmy darmowe próbki prezerwatyw Durex na stronie darmowe-prezerwatywy.pl. Przyszły pocztą holenderską. A na kopercie zero danych nadawcy:( Jak mamy je odesłać? Był tam haczyk że jak nie odeślemy to będą zabierać 55 zł miesięcznie. Masakra:| Czy ktoś coś wie? Jak je odesłać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Po otrzymaniu paczkę próbną automatycznie, do momentu rozwiązania umowy otrzymasz paczkę zawierajaca 10 prezerwatyw Durex co miesiąc, za którego jedynie płacisz 55,00 złoty (z VAT) na miesiąc. Umowę możesz rozwiązać w każdym momencie przez poczte, e-mail lub przez telefon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam to samo, daj znac jak to sie u ciebie skonczylo, co zrobilas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a email ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zrobiłam to samo, jednak nie wiem, jak się to skończy. Czy ktoś miał podobną sytuację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Praulina1@op.pl dajcie znac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jest taka strona, której link Wam przesyłam. Ja znalazłam ja wczoraj, tam są reklamacje klientów tej firmy Online Product Service. Oni tam odpisują tym klientom i rozwiązują umowy, niestety, trzeba pisać po angielsku lub holendersku. Ja tłumaczę na holenderski i piszę swoją reklamację. https://www.klachtenkompas.nl/klachtindienen/klachtinvoeren Warto spróbować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam. Mam ten sam problem jezeli moglby ktos mi pomoc w sprawie rozwiazania tej umowy. Dzwonie pod ich numer i zekomo w piatek od 10:00 do 17:00 i tak w kolko. Prosze o pomoc jezeli komus sie udalo juz rozwiazac umowe. Moj email - siwystg@wp.pl. piszczie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ona022
Witam. Dzisiaj przyszla do mnie paczka. Po przeczytaniu listu jestem zalamana,ze dalam sie wrobic... udalo wam sie rozwiazac umowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sama się na to złapałam, paczkę dostałam dziś. Ale u nich na stronie w regulaminie napisane jest, że 2 razy niezaplacone jest warunkiem automatycznego rozwiązania umowy. Może warto to olać ze dwa razy, a za przesyłkę zapłacić na poczcie żeby nie podawać numeru konta (nie mają wtedy jak ściągnąć)? I od razu to odesłać do nadawcy z prośbą o rozwiązanie umowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiuloa
ona0909@o2.pl Czekam na info, osób które mają z tą firmą do czynienia. Czy udało wam się rozwiązać z nimi umowę bez żadnych problemów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja dzisiaj otrzymalam zamowienie. po czym jutro maz zaplaci na poczcie zeby nie mieli jak z konta sciagnac i odrazu wyslalam im poprzez ich strone kontakt ze rezygnuje. Ma ktos do nich bezposredni email ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zaplacilas 8 zl czy 55zl? Ja wvpon wybieram sie do rzecznika praw konsumentow, by poradzil co najlepiej zrobic w tej sytuacji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czy komuś udało się rozwiązać ten problem? za

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też mi to przyszło! A to złodzieje! Z telefonu w ogóle nie wyświetliło mi regulaminu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, czy komuś udało się juz rozwiazac umowe? Dowiedziałam sie, ze nalezy napisac to w jezyku angielskim. Czy ma ktoś już napisaną tą "regułkę"? Proszę o odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do mnie przyszła paczka w sierpniu. Napisalam meile o rezygnacji, paczke odeslalam na poczcie na adres z koperty do holandii ( zaplacilam ok 20 zl za wysylke) Nic innego nie placilam, napisalam w liscie o rezygnacji. Narazie spokoj. Nie dostalam kolejnej paczki. Ta firma to oszustwo, siedziby w Polsce nie maja, jedynie prowizorka, napisalam ze jesli nie dadza mi spokoju to pojde na policje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosssc
Na jaki adres trzeba wysłać rezygnację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Powiedzmy. Ze udało. Mi się to zwalczyć napisałem. Na forum po ang o rezygnacji po3tyg. Dostalem. Maila. Ze musze. zaplacic. Wszystko ok tylko ze im odeslalen cala. Paczkę a przyszedł list ze 200 zł do zapłaty mam i dają. Mi spokuj. To jest. Chore co z tym zrobić zapłacić czy co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja bym nie placila

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kolego/koleżanko z góry. Niestety zapłacić musisz... Czemu? Ponieważ, należalo im zapłacić 8zł za przesyłkę, a nie tylko odesłać "free sample" czyli próbkę ich produktów ;) Ja zapłaciłem na poczcie, żeby jakbyco nie zbierali kasy z konta. W blankiecie trzeba podać konieczine numer faktury. Paczkę wysłałem listem tak jak sobie w regulaminie życzą, listem priorytetowym i po 3 dniach był już w Holandii. Na mail odpisali, że jak anuluje subskrypcje to trzeba zapłacić za "free sample", chyba że sie odeśle (regulamin). Zrobiłem wszystko co należy, dodzwonić się tam nawet nie próbujcie. 1. W Polsce nikt nie odbierze, firma to prowizorka, żeby nie płacić podatków 2. W Holandii pewnie wam za to ściągną kolejną sumkę ;) Narazie cisza, jeżeli mi przyślą rachunek to nie płacę i idę na policję. Więc powtarzam znowu co trzeba wykonać. -Zapłacić 8zł z numerem faktury za przesyłkę tych próbek. -Odesłać listem (regulamin) całą zawartość próbki, tam piszą, że 8 ale to oszustwo bo w innym regulaminie, że stan ma być nienaruszony :) -Przez zakładkę "kontakt" na tej stronie pisać do nich, że chce sie UNSUBCSRIBE i podać numer użytkownika, który jest na fakturze. Mam nadzięję, że pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kolezanka z gory
Hmmm " bo inaczej sciagna z konta" Nie maja takich uprawnien ani numeru konta to raz Dwa: wysylaja listem nierejestrowanym, bez potwierdzenia odbioru. Radca prawny kazal mi sprawe olac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czyli co tak naprawdę trzeba zrobić odeslalem im przesyłkę i dostałem maila ze rezygnuje z dostaw. Po czym rachunek na50€ i co teraz zapłacić mam im tylko za przesyłkę czy co tak naprawdę zrobić. W liscie jeszcze pisze ze komornika na mnie wyślą jak coś.. a wiec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A na jaki adres e-mail wysłałaś rezygnacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czy komuś udało się rozwiązać umowę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta odeslalam cala paczke, zaplacilam na poczvie 8zl , napisalam wypowiedzenie w jezyku polskim I angielskim. I mam nadzieje ze bedzie spokoj... jak nie to mam zamiar zawiadomic policje, telewizje by oszustom nie uszlo to na sucho!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gosc który rozmawiał z rzecznikiem praw konsumenta daj znać czy będą ci coś jeszcze przysyłać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dostałam takiego maila Drogi kliencie, Twój wniosek o wyrejestrowanie został otrzymany przez Darmowe-prezerwatywy.pl. Zgodnie z regulaminem zostaniesz wyrejestrowany po 7 dni kalendarzowych z naszej administracji po otrzymaniu zapłaty. W razie dalszych pytań skontaktuj sie z nami. Darmowe-prezerwatywy.pl Oby problem został rozwiązany :) Gość, który był u rzecznika praw konsumentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gość który był u rzecznika co zrobiłeś napisałeś ze ci wysłali e-mail o wyrejestrowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×