Odpowiedz na ten temat

KLUB MIRENOWICZEK

  • gość 2017.03.08 [23:37]
    Ktoś wcześniej napisał, że trzeba było najpierw założyć miedziankę, a potem Mirenę. Ale po co mi miedzianka jeśli nie ma w sobie hormonu? Ona mogłaby być super, a Mirena z hormonem już nie, więc to żaden pożytek tak testować.
  • Zobacz także:

  • gość 2017.03.09 [08:57]
    do gościa 20.21wczoraj
    Czy brałas tabletki "migrodynon21R,lub regvidonR"one maja hormon taki jak w spirali?
  • gość 2017.03.09 [11:18]
    Obecnie same negatywne opinie w sprawie mireny.Ja mam wyznaczony termin jutro na załozenie.Co robić?Na nastepny musze czekać miesiąc@.Kończyłam tabsy i następnego pakietu nie mam.
  • gość 2017.03.09 [19:32]
    Witam ponownie. Nie brałam ani regvidonR ani Microgynon 21. Kilka lat brałam Cilest- był rewelacyjny,a jak go wycofali to brałam kilka lat Qlairę - też super. Przez miesiąc brałam Ovulostan, ale musiałam odstawić, bo skutki uboczne były koszmarne. Mirena ma w składzie jeden z hormonów, o które pytasz czyli lewonorgestrel, a w pigułkach regvidonR i Microgynon 21 jest dwa hormony - lewonorgestrel i etinylestradiol. Nie mam zielonego pojęcia czy hormon z Mireny może działać tak jak hormony z pigułek. Trzeba by było chyba dopytać lekarza.
  • gość 2017.03.09 [19:39]
    Ja osobiście bym odradzała Mirenę jeśli nie jest ona jedynym środkiem antykoncepcyjnym, który możesz stosować. Jak wspominałam we wcześniejszych postach, ja musiałam usunąć wkładkę po trzech miesiącach, bo skutki uboczne by mnie wykończyły. Do tej pory - już miesiąc po usunięciu ciągle leczę świąt o***tu! Jednak decyzja należy do Ciebie, może akurat Ty będzie tą kobietą u której ta spirala sprawdzi się w 100%. Powodzenia!
  • gość 2017.03.10 [08:08]
    Jaka jest najlepsza spirala hormonalna dla nieródki?
  • gość 2017.03.10 [12:08]
    Niby nieródki nie powinny zakładać spirali jak nie muszą. Mój ginekolog zawsze to powtarza. Chyba musisz popytać lekarza, bo każdy organizm jest inny i to co odpowiada jednej kobiecie drugiej może zaszkodzić.
  • gość 2017.03.10 [15:31]
    Spiralę zakłada sie po to aby sie bezpiecznie bzykać.Dziewczynom bardziej jest potrzebna jak innym kobietom.One nie wiedza kiedy bedą sie musiały bzykać.
  • gość 2017.03.10 [18:55]
    Na pewno dziewczynom spirala nie jest bardziej potrzebna niż kobietom! I nikt nic nie musi! Zwłaszcza jeśli chodzi o sex!!!
  • gość 2017.03.11 [07:16]
    Spirala jest to wygodna antykoncepcja ale w Polsce nie bardzo popularna.Powinny ja stosować dojrzałe kobiety jak i młode dziewczyny.Wkładki są dla róznej wielkości macicy.
  • gość 2017.03.12 [09:12]
    Na temat spirali zdania są rózne.Kazda po próbie sama zdecyduje.
  • gość 2017.03.13 [07:01]
    Czy prostytutki mają pozakładane mireny?
  • gość 2017.03.13 [08:09]
    One najlepiej wiedzą jak zachowuje sie mirena.
  • gość 2017.03.13 [12:32]
    To trzeba by było pytać prostytutek.
  • gość 2017.03.13 [14:13]
    To kobiety pracy i muszą mieć dobre zabezpieczenie.
  • gośćgosc 2017.03.20 [09:19]
    Czy to jeat miejsce do rozmow o prostytutkach??? Czy wy macie chociaz odrobine rozumu??? Trolu intwrnetowy daj sobie spokoj i spadaj stad. To jeat powazny temat. Ty won do piaskownicy jesli nic nie potrafisz konatruktywnego wniesc do dyskusji.
  • gość 2017.03.20 [13:27]
    Dziewczyny dzisiaj załozyłam mirenkę boli mnie podbrzusze bardzo.Ile to bedzie trwało?
  • gość 2017.03.22 [09:36]
    Też miałam Mirenę. Mój ginekolog mówił, że bóle mogą utrzymać się od 2 tyg. do 3 miesięcy. Niestety po 3,5 miesiąca zdecydowałam się na usunięcie jej, bo miałam mnóstwo skutków ubocznych, niektóre nadal się utrzymują mimo, że od usunięcia minęło ponad miesiąc. Jednak nie sugeruj się tylko moją wypowiedzią, bo każdy organizm jest inny, to że mi nie posłużyła, nie znaczy że Tobie też nie posłuży. Jednak bacznie obserwuj swój organizm, każdą zmianę. Powodzenie życzę.
  • Garacina 2017.03.22 [15:34]
    "gość 2017.03.10 [08:08]
    Jaka jest najlepsza spirala hormonalna dla nieródki?"
    Jestem nieródką i mam założoną wkładkę levosert. Pad doktor powiedział, ze gdybym się zdecydowała na dziecko wcześniej to spokojnie będę mogła ja wyjąć. W najbliższych latach nie planuję bąbla tak więc na pewno jej wcześniej nie wyjmę a nie wiem czy od razu później drugiej nie założę.
  • gość 2017.03.22 [21:36]
    Czy wczesniej używaliście tabletek lub plasterków?
  • gość 2017.03.22 [21:48]
    Ta co usunęła Mirenę oczko.gif Brałam kilka lat Cilest, po ciąży brałam Qlairę. A od dziś zaczynam brać Elin - to są te same pigułki co kiedyś Cilest. Służyły mi najlepiej i mam nadzieję, że teraz też tak będzie.
  • gość 2017.03.23 [09:22]
    Mirena powinna ci słuzyc.Te tabletki maja inny hormon jak mirena
  • gość 2017.03.23 [22:18]
    Mi ostatnio lekarz zaproponował levosert. Nie najlepiej czuję się po tabletkach a juz dwa razy miałam je zmieniane. Wiecie moze jaka jest różnica miedzy levosertem a mireną? Która tańsza i która bardziej skuteczna? Czym one się róznia? I czy czujecie jakis dyskomfort?
  • gość 2017.03.24 [08:17]
    To zależy która ci będzie słuzyć.Jak twój organizm ja przyjmie.Czy jesteś już po ciązy to wyedy jestes rozszerzona i łatwiej ją załozyc.
    Ryzykuj bedziesz zadowolona .
  • Garacina 2017.03.24 [10:09]
    Do gość wczoraj [22:18]
    Obie te wkładki mają taka samą skuteczność- wydzielają ten sam hormon, w takiej samej ilości. Co do ceny levosert jest tańszy - ja płaciłam 600zł z założeniem już. Dyskomfortu nie odczuwam żadnego - jeśli wkładka założona jest odpowiednio to nie ma opcji żebyś ją czuła. Resztę opinii sama widzisz. Ja przy levosercie nie mam żadnych skutków ubocznych i znam dwie osoby, które również mają taką wkładkę i jest wszystko ok więc śmiało stwierdzam, ze jest to lepsza wkładka.
  • gośćgosc 2017.03.24 [16:21]
    Witam. Jestem miesiac po usunieciu wkladki troszke sie martwie. Dostalam miesiaczke ale bardzo obfita. Nie wiem czy to normalne po wyjeciu wkladki czy raczej powinnam sie martwic i udac sie do lekarza. Dodam tylko ze to juz taka piewsza miesiaczka po wyjeciu nie licze tych krwawien zaraz po wyjeciu ktore tez byly. Moze to jeszcze hormony dzialaja? Nie wiem co mam robic.
  • gość 2017.03.24 [23:13]
    A długo miałaś wkładkę zanim wyjęłaś? I czy miałaś okres jak nosiłaś wkładkę? Bo może po prostu organizm się oczyszcza teraz jak wcześniej nie miałaś okresu lub miałaś malutki. Ja co prawda miałam wkładkę tylko 3,5 miesiąca, po jej usunięciu trochę krwawiłam, ale już po przeszło miesiącu od usunięcia dostałam porządnego okresu. Wcześniej takich nie miałam, bo brałam pigułki, potem wkładka i dopiero po wkładce taki duży się pojawił, a dodam, że przez te 3,5 miesiąca to plamiłam od czasu do czasu. Ale zaraz jak zaczął mi się okres wróciłam do pigułek i po dwóch dniach obfite krwawienie zamieniło się w niewielkie plamienie. Jeśli się niepokoisz to idź do lekarza.
  • gość 2017.03.24 [23:18]
    To jeszcze ja usmiech.gif Mój ginekolog twierdzi, że wraz z chwilą usunięcia wkładki pozbywasz się też hormonu, a tym bardziej już po miesiącu od usunięcia go nie masz. Chodź ja nie byłabym taka pewna, bo pamiętam jak brałam pigułki kilka lat i odstawiłam żeby zajść w ciąże to dopiero po roku od odstawienia udało mi się. A też niby jak tylko odstawiłam pigułki to powinnam bez problemu zajść w ciążę.
  • gość 2017.03.25 [09:19]
    Hormony są wprowadzone do organizmu i każdy organizm reaguje inaczej.
  • gość 2017.03.27 [01:14]
    Miesiąc temu pisałam tu, że Mirena sama mi wypadła (po roku od założenia) wraz ze skrzepem podczas okresu. I to baaardzo obfitego i długiego. Krwawiłam i to porządnie 3 tygodnie. Ciągle byłam w stresie i czułam, że to nie jest normalne, że coś jest nie tak. Chciałam pójść do ginekologa jak mi się skończy okres. W trzecim tygodniu postanowiłam jednak pójść do niego. I bardzo dobrze zrobiłam, bo bym się chyba wykończyła. Dał mi tabletki na zatrzymanie okresu i skierowanie na morfologię. Okazało się, że mam anemię. Po prostu się wykrwawiłam. I to wszystko przez Mirenę, która była albo albo źle założona, albo nie dopasowana do mojej macicy, która podobno jest spora i Mirena się nie zagnieździła i dlatego wypadła. Cholera wie! Nigdy więcej Mireny.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...