Odpowiedz na ten temat

miesiaczka przez miesiac w kolejnym brak

  • gość 2017.09.13 [15:38]
    Witam. polowe lipca i prawie caly sierpien mialam miesiaczke, chociaz normalnie powinnam dostac ja 10 sierpnia, okolo 24 kochalam sie z chlopakiem. Adekwatnie 7 wrzesnia powinnam dostac okres, a do dzis go brak... wariuje. Dodam ze bralam tabletki antykoncepcyjne przez caly czas, dopiero po pierwszym tygodniu wrzesnia (bralam je tydzien bo tak wypadlo) przestalam ze wzgledu na problemy zoladkowe...od tamtej pory czyli od polowy sierpnia nie mam miesiaczki, mimo tego piersi i sutki bolaly mnie jak na okres, mialam wszystkie objawy, czasami z rana pobolewa mnie podbrzusze, co sie dzieje smutas.gif ???
  • gość 2017.09.13 [15:42]
    nie bralas lekow tak jak powinnas, przesunelas owulacje i zaszlas w ciaze. co tu wiecej do tlumaczenia?
  • gość 2017.09.13 [15:49]
    uprawialismy seks raz i na dodatek moj chlopak nie skonczyl, wiec jak moze to zaskutkowac ciaza? dodam ze od miesiaca mam bardzo ale to bardzo duzo stresu
  • gość 2017.09.13 [15:53]
    co z tego, ze nie skonczyl? preejakulat nic ci nie mowi? to, ze sa sladowe ilosci plemnikow to nie znaczy, ze zajsc nie mozna. przeciez i tak wygrywa jeden plemnik...
  • gość 2017.09.13 [15:55]
    czyli co wg Ciebie na 100 procent ciaza i nie ma innej mozliwosci tak?
  • gość 2017.09.13 [16:02]
    no tak. gdybys nie byla w ciazy dostalabys po odstawieniu tabletek krwawienia poodstawiennego, a nie dostalas. wniosek? zarodek sie zagniezdzil i nie ma opcji zluszczenia macicy
  • gość 2017.09.13 [16:03]
    bralam tabletki przed tydzien, po miesiecznym okresie, skad mialo mi sie nazbierac tyle plynu w tydzien zeby dostac okres?
  • gość 2017.09.13 [16:05]
    poza tym z chlopakiem kochalam sie 2 tygodnie po odstawieniu tabletek
  • gość 2017.09.13 [16:07]
    jakiego plynu? przeciez endometrium to nie płyn.. to błony.. ktore narastaja bez wzgledu na to czy bierzesz tabletki czy nie. tabsy tylko ci blokuja owulacje, a nie narastanie endometrium..
  • gość 2017.09.13 [16:17]
    nie rozumiem
  • gość 2017.09.13 [16:21]
    czego nie rozumiesz? Tabletki anty blokuja owulacje a nie narastanie blon w macicy.
  • gość 2017.09.13 [16:25]
    ale jakim cudem w ciagu 7 dniu mialo mi sie zebrac tyle blony zebym mogla normalnie dostac miesiaczke skoro wczesniej przez miesiac mi sie zluszczala
  • gość 2017.09.13 [16:29]
    Dziewczyno, wez zrób test, a nie pytasz tutaj.
  • gość 2017.09.13 [16:36]
    jestes trollem? bo to chyba oczywiste ze przez 7 dni jest w stanie sie nagromadzic tyle by chociaz dostac 3 dniowego okresu...
  • gość 2017.09.13 [16:38]
    Ja się nie zgodzę z twierdzeniem o endometrium. Na pewno gdy bierzemy tabletki nie narasta go tyle jak w czasie gdy ich nie bierzemy. Powiedz autorko ile dni od stosunku odstawiłaś hormony?
  • gość 2017.09.13 [16:41]
    gość dziś [16:38]
    Ja się nie zgodzę z twierdzeniem o endometrium. Na pewno gdy bierzemy tabletki nie narasta go tyle jak w czasie gdy ich nie bierzemy.
    x
    wiec wedlug ciebie 3 gienkologow ktorzy mi to mowili są kretynami? smiech.gif
  • gość 2017.09.13 [16:52]
    Może i trafiłaś na kretynów kto wie. Ja wiem po sobie, ze biorąc tabletki endometrium było cieniutkie a gdy nie brałam to było go dużo więcej
  • gość 2017.09.13 [16:54]
    Moim zdaniem autorka zaryzykowała, kiedy powinna zadbać o dodatkowe zabezpieczenie i jest ciąża. I ciąże z pigułek to wlasnie najczesciej z takich wpadek - inne leki, zapominanie, biegunka lub wymioty.
  • gość 2017.09.13 [17:05]
    gość dziś [16:52]
    Może i trafiłaś na kretynów kto wie. Ja wiem po sobie, ze biorąc tabletki endometrium było cieniutkie a gdy nie brałam to było go dużo więcej
    x
    Raczej na kretynke w internecie w twojej osobie. usmiech.gif
    Masz usg w domu, ze bylas w stanie sobie sprawdzic "grubosc" endometrium? smiech.gif Nie kompromituj sie usmiech.gif
  • gość 2017.09.13 [17:17]
    zrobiłam test i jest negatywny, seks ostatni raz uprawialam ponad dwa tygodnie temu, co w takim razie? bo widze ze madrosci sie nie potwierdzily
  • gość 2017.09.13 [17:18]
    moze wyszedl negatywny bo zarodek obumarł
  • gość 2017.09.13 [17:21]
    czyli bylam w ciazy i tak jakby "poronilam"?
  • gość 2017.09.13 [17:22]
    17.05 nie obrażaj mnie! Chodziłam chyba do lekarza skoro brałam hormony? Ciężko się domyślić?
  • gość 2017.09.13 [17:24]
    Autorko ja myślę, że to nie ciąża a zaburzenia jakieś, skoro miałaś tak długo miesiączkę. Dlaczego nie idziesz do lekarza?
  • gość 2017.09.13 [17:25]
    ide wlasnie jutro, test zrobilam wiec ciaza odpada..wydaje mi sie ze to stres, niestety prowadze wlasna dzialanosc i juz mam choroby nerwicowe moze to byc przyczyna tych problemow hormonalnych
  • gość 2017.09.13 [17:28]
    gość dziś [17:22]
    17.05 nie obrażaj mnie! Chodziłam chyba do lekarza skoro brałam hormony? Ciężko się domyślić?
    x
    ohoho, prawda zabolała? Po innych mądrzejszych od siebie mozesz jechac a jak ktos tobie prawde powie to wielkie oburzenie? p*****l sie hipokrytko. p*****l sie z tym twoim skretyniałym dochturkiem, ktory nie potrafil ci nawet lekow dobrac. ciensze endo jest skutkiem ubocznym złych lekow. widac nie ginekolog ci potrzebny a psychiatra i porzadne psychotropy usmiech.gif
    kogo jak kogo, ale własnego faceta obrazac ci nie dam oczko.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...