Odpowiedz na ten temat

Ovulastan

  • nina13 2013.08.05 [22:34]
    dzisiaj lekarz przepisał mi tabletki Ovulastan. czy któraś może zażywała te tabletki. ja wcześniej przez rok łykałam yasmin ale zaczęła się odzywać wątroba dlatego zrobiłam 3 miesiące przerwy a teraz mam zamiar znowu zabezpieczać tabletkami czy ktoś ma jakieś opinie na temat Ovulastanu?
  • juzMama 2013.08.05 [23:59]
    Mi tez doktor je przepisal. Jeszcze nie rozpoczelam lykania bo czekam na @. Rowniez jestem ich ciekawa.
  • nina13 2013.08.06 [08:05]
    ja tez czekam na okres żeby zacząć brać trochę mnie martwi to ze może się po nich cera pogorszyć tym bardziej ze teraz nie mam rewelacji na tawrzy
  • nina13 2013.08.08 [13:48]
    up
  • taki sobie gośc 2013.08.08 [14:34]
    koncze drugie opakowanie ovulastanu, te tabletki są stosunkowo nowe dlatego nie wiele osób je bierze. Ja nie narzekam usmiech.gif Przy pierwszym opakowaniu ból piersi i były takie nabrzmiałe, przy drugim wszytsko sie ustatkowało, mysle ze juz będzie idealnie. Nie miałam zadnych krwawien przed czym ostrzegał ginekolog, chyba po prostu dobrze do mnie pasują. Waże 49kg i lekarz stwierdzil ze do mojej wagi bedą ideale, robiłam ostatnio badania krwi zobaczymy co wyjdzieusmiech.gif
  • taki sobie gośc 2013.08.08 [14:36]
    jesli macie jakies pytanie to piszcie
  • nina13 2013.08.09 [07:20]
    to niestety minus przy jakiś mniej popularnych / nowych tabletkach że mało o nich w internecie
  • nina13 2013.08.09 [07:25]
    a na co robiłaś sobie badania krwi ?
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:15]
    z tą cerą to była masakra przy pierwszym opakowaniu, mam w miare ładną buźke, a jak zaczełam brać to była masakra;/ ale po 2-3 tygodniach sie uspokoiło i teraz juz jest w porządku, wszytsko wróciło do normy. Są to moje pierwsze tabletki antykoncpcyjne w zyciu i chyba był to lekki szok dla mojego organizmu, ale naprawde wszytsko juz wróciło do normy i wrecz bym powiedziała ze jest lepiej niz zanim zaczełam brać, twarz mam gładziutką. Ginekolog mnie pytal czy mam skłonnosci do trądziku jak przepisywał mi ovulastan i myslalam ze dobrze wpływa na cere a tu jak widać o co innego mu chodziło. Badadnia krwi miałam na APTT, ALAT i bilirubine
  • nina13 2013.08.09 [14:19]
    no to teraz mnie zasmuciłaś ;/ bo ja mam spore problemy z cerą i jak mi się jeszcze pogorszy to się załamie ;/ a te problemy to tak tylko na czole jak niektóre dziewczyny piszą czy cała buzia?
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:27]
    to ze na mnie tak zadziałały nie oznacza ze na ciebie tak będą wiec bądz nina dobrej mysliusmiech.gif Z tego co pamiętam wyszkoczyły mi z 3 może 4 pojedyncze duże krosty które długo się goiły(na czole i policzkach). Miałam je na twarzy z 2 tygodnie ale jak zeszły to nic więcej się nie pojawiło. Może to wcale nie było od ovulastanu, ale stało sie tak w momencie gdy zaczełam go przyjmować. Z drugiej strony wydaje mi sie ze kazde tabletki anty mają w sobie coś "dobrego" co dobrze działa na cere bo teraz jest w porządku, zawsze miałam rozszerzone pory a teraz nawet i to znikło wiec mysle ze i twoje problemy z cerą po czasie bedą znikome, ale najpierw organizm musi sie przyzwyczaic
  • nina13 2013.08.09 [14:32]
    to prawda, ja wcześniej jak brałam yasmin to pomógł mi dopiero po 3 opakowaniu. a no bo już myślałam że jakoś przerażająco Cie obsypało i się przestraszyłam usmiech.gif
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:35]
    nie tak znowu przerażająco tylko mi zazwyczaj nic nie wyskauje więc byłam mega przerażona smiech.gif
  • nina13 2013.08.09 [14:38]
    może faktycznie organizm zareagował. mam nadzieję że z wagą tez będzie w porządku no ale pożyjemy zobaczymy jak nie to trzeba będzie zmieniać
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:40]
    ja jak narazie nie przytylam aczkolwiek piersi mam większe, może nie tyle większe ale jak to mój facet mówi nabrzmiałe
  • nina13 2013.08.09 [14:42]
    a tam jak by poszło w piersi to będzie dobrze usmiech.gif ja np po yasminie przez pierwsze kilka miesięcy miałam super o rozmiar większe ale później niestety wróciło do dawnych rozmiarów ;p
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:45]
    a w jakiej cenie kupujecie ovulastan?
  • nina13 2013.08.09 [14:48]
    jeszcze nie wykupiłam recepty ale dzwoniłam z ciekawości do apteki to podobno jest po niecałe 25 zł
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:49]
    a mieszkasz w wiekszym miescie? Bo w małych miejscowościach strasznie trudno dostać i ciągle w aptekach mówili ze jedynie na zamówienie za 30dyszki, w wiekszch miastach bez problemu kupuje za 20zł
  • taki sobie gość 2013.08.09 [14:50]
    także mało znany, a zarazem mało dostepny..
  • nina13 2013.08.09 [14:57]
    mam nadzieję że to mało znany nie okaże się gorszy
  • taki sobie gość 2013.08.09 [15:00]
    ja nie narzekam, czuje się po nim dobrzeusmiech.gif zycze ci tego samego
  • nina13 2013.08.09 [15:08]
    dziekuję usmiech.gif
  • nina13 2013.09.03 [14:16]
    zaczęłam branie Ovulastanu dzisiaj 13 tabletka narazie jest niby ok na początku się trochę martwiłam bo po okresie miałam jeszcze z 3 dni plamienia. Cera taka sobie znaczy coś powychodziło na wierzch ale nie wiem czy od tego czy od maści przepisanych od dermatologa
  • nina13 2013.09.27 [08:14]
    ja biorę drugie opakowanie przy drugim krwawieniu z odstawienia już nie miałam plamień ale z cerą nadal źle smutas.gif na początku bolała mnie jedna pierś ale przeszło
  • monis432 2013.09.27 [15:59]
    U mnie cera się nawet lekko pogorszyła, ale to chyba normalne, ponieważ pigułki te zawierają więcej sztucznego progesteronu niż estrogenu a to właśnie estrogen poprawia cerę usmiech.gif I co ciekawe też mnie boli lekko już teraz (4 opakowanie) jedna piers i jest wyraznie wieksza haha Ufacie w 100% tabletkom?
  • nina13 2013.09.29 [10:54]
    w jakim sensie ufacie ? jeśli Ci chodzi czy ufam że napewno nie zajde w ciąze to jakos o tym nie mysle napewno mam wiekszy komfort psychiczny niz bez tabletek konczymy w srodku i w ciazy nie jestem wiec ufam
  • angellis 2013.10.06 [12:20]
    Zaczęłam brać drugie opakowanie. Dobrze się czuję, nie widzę jakiegoś pogorszenia cery. Na początku pierwszego opakowania po okresie zdarzały się plamienia, ale to był drobiazg. Wielki plus to fakt, że brzuch boli mnie przy okresie z odstawienia zdecydowanie mniej niż do tej pory. Kiedyś zużywałam opakowanie tabletek przeciwbólowych na jeden okres. Jestem zadowolona i polecam usmiech.gif
  • nina13 2013.10.10 [14:48]
    ja przytyć poki co nie przytyłam, czuje się po nich dobrze gorzej z cerą ale czy to wina tabletek nie wiem napewno nie poprawiają jej stanu
  • monzaika 2013.10.12 [00:03]
    hejka biore ovulastan juz przez ponad rok co zauważyłam?schudłam strasznie po tabletkach przez to poszło mi w klatce piersiowej..jak i w tyłeczku gdzie powinno byc na odwrót czyli przyrost wagi ciała....
    -jak i spadek lipido...strasznie niemam po nich ochoty na sex tym bardziej że są to silne tabletki o mocnym działaniu hormonalnym....z tego też wychodzą nerwy stres...czasem bóle brzucha jak i głowy...proponuje odstawienie tych tabletek gdyz nawet po nich człowiek niema czestej ochoty na seks jak i po innych chormonalnych ktore brałam wczesniej...ale przestałam z powodu zapalenia żołądka....najlepiej nie zabezpieczac sie w ten sposob mają one dużo wad ktore nie są przyjemne dla zdrowia jak i wystepują po nich problemy z zajsciem w ciaży...
    ale tez pomagają z róznych stron...np.reguluja okres zmniejszają krwawienie
  • nina13 2013.10.12 [10:18]
    no wiesz dla każdego coś innego, przecież jak ktoś nie chce to nie musi brać tabletek. Ale trzeba się bardziej pilnować żeby wpadki nie było

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...