Odpowiedz na ten temat

tabletki anty i brak okresu

  • LOLUUUŚ 2010.06.28 [09:45]
    biore tabletki antykoncepcyjne. wczoraj powinnam dostac okres jak zawsze ale mialam moze pare kropelek brązowego sluzu. a dzis juz nic... Wystapily tylko wczoraj plamienia delikatne a wlasciwie tylko dziwna wydzielina mam pytanie czy to cos zlego czy czasem sie tak dzieje czy moge byc w ciazy??
  • Jenny_100 2010.06.28 [09:51]
    Ja też tak mam. Powinnam dziś miec okres. A mam brązowe palmienia smutas.gif nie wiem co to znaczy. Wogole to moje 1 tablety anty i 1 mies. ich brania.
  • LOLUUUŚ 2010.06.28 [09:53]
    ja biore rok i 3 miesiace. pierwszy raz tak mam
  • Noctua 2010.06.28 [09:56]
    Dziewczyny, nie popadajcie w paranoję.Na przyjście krwawienia macie całe 7 dni przerwy.Im dłużej bierzecie tabsy może się to przesuwać.Ja np. raz mam 4 dnia przerwy raz 6 i jest ok.

  • LOLUUUŚ 2010.06.28 [10:00]
    ja biore tabletki Qlaire. 24 + 4. w ciagu 4 dni powinnam miec krwawienie. dzis jest 4 i nic. wczoraj lekkie minimalne plamienia......
  • róża 24 2010.06.28 [10:04]
    ja też biorę qlaira i przez pierwszy miesiąc miałam cały czas palniemienie i potem dostałam okres, teraz biorę drugie opakowanie i od połowy opakowania znów dostałam plamieniesmutas.gif lekarz twierdzi że tak może być ale czy to normalne??
  • Jenny_100 2010.06.28 [10:04]
    Ja po raz pierwszy biore anty i jestem w 7 dniowej przerwie w dniu 4 i nie mam okresu i wcale go nie czuje
  • mniam_mniam 2010.06.28 [10:53]
    dla świętego spokoju zróbcie sobie test, moja koleżanka z tabletek ma uroczego synka usmiech.gif

    Życie składa się z drobnych przyjemności, a szczęście z niewielkich osiągnięć. Wielkie zdarzają się zbyt rzadko i jeśli nie gromadzisz tych drobnych, to w końcu i te wielkie nic już nie znaczą. gg: 4692320
  • Noctua 2010.06.28 [11:09]
    Zdarza się,że przy qlairze okres może nie wystąpić, ale jeśli brałyście odpowiednio tabsy to ryzyko ciąży jest prawie żadne. Jeśli to się powtórzy to powinnyście udać się do gina, bo może trzeba będzie zmienić na inne tabsy.Może się okazać,że za krótka przerwa bez hormonów.pozdr.usmiech.gif

  • Wiktoria 1 2011.08.10 [13:00]
    Hej.Ja właśnie biorę Qlaira,w sobotę skończyłam poprzednie opakowanie,a w niedzielę zaczęłam już nowe,nie dostałam krwawienia,oczywiście stres,że to może być ciąża,co jest raczej niemożliwe,nie pominęłam żadnej tabletki,nie wzięłam z opóźnieniem,nie miałam ani wymiotów,ani biegunki,2 testy ujemne,a okresu nie ma.

  • doooontwooooooryyyty 2011.08.10 [14:29]
    Nie martwcie sieoczko.gif ja ostatnio mialam akcje ze tabletka mozliwe ze sie nie wchlonela do konca a drugiej nie bralam, bylo to cztery dni przed przerwa. Bralam normalnie i w dzien kiedy powinnam dostac mialam tak samo jednorazowa brazowa wydzieline. A na drugi dzien juz dostalam krwawego okresuoczko.gif
  • przy pigulkach 2011.08.10 [15:27]
    nie ma okresu jako takiego.
    To krwawienie z odstawienia, wynikajace ze spadku hormonow we krwi. Najczesciej sa to skape krwawienia lub nawet tylko plamienia i jest to zupelnie normalne!
    Zdarzyc sie tez moze nawet miesiac bez jakiegokolwiek krwawienia. Wyjatkiem sa pigulki jednoskladnikowe, bo te nie zatrzymuja owulacji.
    Radze z wszelkimi takimi pytaniami zglosci sie do ginekologa, ktory zapisuje Wam piguly - to raz.
    A dwa - czytacie czasem ulotki dolaczone do leku? jezyk.gif
  • miranda986754 2011.08.10 [16:42]
    Ja jak zaczęłam brać tabletki anty przy odstawieniu dostawałam okres w 6 dniu przerwy czyli dzień przez zażyciem kolejnego opakowania a teraz dostaję w 4 dniu po odstawieniu tak więć to raczej normalne oczko.gif
  • eRzecznikSaszaFilipowicz 2011.08.10 [20:39]
    Witam , w takiej sytuacji mogę Tobie poradzić ,abyś zalogowała się na stronie www.wpadka.pl.Tam otrzymasz różne potrzebne informacje. Oraz możesz zadać bezpośrednio pytanie lekarzowi ginekologowi.
    eRzecznik serwisu http://wpadka.pl masz 72 godziny
    Konkurs na najlepszego DJa Polski, poleca DJ S.K.Pelle sprawdź http://wpadka.pl/konkurs "

    eRzecznik serwisu http://wpadka.pl – masz 72 godziny Konkurs na najlepszego DJ’a Polski, poleca DJ S.K.Pelle – sprawdź http://wpadka.pl/konkurs "
  • Wiktoria 1 2011.08.10 [20:58]
    No właśnie czytałam ulotkę,możliwe,że nie wystąpi krwawienie,ale jednak stres jest,dziś kolejny test (negatywny) w razie co zgłoszę się do gina,aby zmienić tabletki na inne z przerwą,te biorę bez przerwy.
  • Perw 2011.08.10 [21:11]
    "No właśnie czytałam ulotkę,możliwe,że nie wystąpi krwawienie,ale jednak stres jest,dziś kolejny test (negatywny) w razie co zgłoszę się do gina,aby zmienić tabletki na inne z przerwą,te biorę bez przerwy."
    A jakie bierzesz tabletki?
  • Perw 2011.08.10 [21:13]
    Doczytałam. Tak naprawdę robisz przerwę w przyjmowaniu hormonów, bo masz tam tabletki placebo, które nie zawieraką hormonów-równie dobrze mogłabyś ich w ogóle nie brać. Brak krwawienia z odstawienia, a nie miesiączki, bo to nie jest miesiączka to nic groźnego. Jeśli brałaś tabletki prawidłowo, nie wystąpiły wymioty ani biegunka, nie przyjmowałaś innych leków to wszystko jest ok. Dopiero jeśli krwawienie nie pojawi się dwa miesiące z kolei to należy się skonsultować z ginekologiem przed rozpoczęciem kolejnego opakowania.
    CZYTAJCIE ULOTKI!!
  • gość 2017.07.09 [13:15]
    Witam ja biore tabletki od 6 lat i zrobilam sobie 1 miesiac przerwy a okresu nie dostalam prosze o pomoc spoznia mi sie jeden dzien
  • Cleo1976 2017.07.11 [18:14]
    Przy pigułkach krwawienia mogą być bardziej skąpe niż zazwyczaj.Najważniejsze, że występują.Dopiero gdyby nie wystąpiły 2 razy pod rząd, podejrzewamy ciążę.
  • gość 2017.07.15 [20:15]
    Dziweczyny biore tabletki od trzech lat. I pierwszy raz miałam przerwe miesiaczki w czerwcu a w lipcu normalnie dostalam czy to moze oznaczać ze jestem w ciąży
  • Cleo1976 2017.07.15 [20:48]
    Nie.Nie jesteś w ciąży.Ciążę podejrzewamy jeśli okres nie wystąpi 2 razy z rzędu.
  • gość 2017.09.13 [22:20]
    Witam oczko.gif potrzebuje pomocy. Biorę juz ponad rok tabletki . Juz 3-ci raz mi ginekolog zmienia bo źle mam dostosowane. Ale po tych co teraz używam mam dziwne sytuacje. Ostatnio nie miałam dwa miesiące okresu ale dostałam i od tej pory nie mam 3 miesiące okresu. Biorę je regularnie . Nie spóźniam się z zazywaniem . Nie wiem dlaczego nie mam okresu . Pomóżcie

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...