Odpowiedz na ten temat

Tabletki BELARA? ktoś brał?

  • gość 2014.11.05 [19:34]
    Witam,
    Dostałam dziś receptę na tabletki antykoncepcyjne BELARA i oto moje pytanie - czy ktoś miał z nimi styczność? W internecie jest bardzo mało informacji na ich temat.
    Do tej pory półtora roku brałam Harmonet ale moje libido jest na takim poziomie, że lepiej nie mówić. Do tego straszna senność i jakieś stany depresyjne. Zdecydowałam się na zmianę i nie wiem czego mogę się spodziewać. Pani ginekolog (u której byłam pierwszy raz, tez nie wiem czego się spodziewać) powiedziała, że jest to u nas nowość, są to tabletki Niemieckie i podobno dobrze wpływają właśnie na libido. Doczytałam się informacji, że są to tabletki 1 generacji? To możliwe?
    Ktoś, coś?
  • gość 2014.11.06 [15:06]
    hej ja dzisiaj dostałam recepytę na te tabletki a co będzie okarze sie praniu. obawiam sie tylko że mogą być słabo dostępne bo faktycznie w internecie cieżko cokolwiek po polsku o nich znaleźć.
    Pozdrawiam.
  • Aagii 2014.11.24 [09:29]
    Ja je biorę od dwóch tygodni, jest to moje pierwsze opakowanie. Wystąpiły u mnie plamienia, które utrzymują się już 3 dzień, a przy tym miałam bóle w podbrzuszu. Mam nadzieję że przy drugim opakowaniu te objawy ustąpią bo, przy każdych pigułkach podobno podczas pierwszego opakowania, może takie coś się dziać. Ale w poprzednich latach brałam Novynette, Harmonet i Lesine i nie miałam takich objawów. Zobaczę co będzie przy drugim opakowaniu.
  • gość 2015.03.18 [08:41]
    Też biore te tabletki drugi tydzień i żadnych objawów ubocznych póki co. Lekarz mówił że plamienia mogą na początku wystąpić i żeby się nie martwić - to pierwsze tabletki po porodzie wiec zebym nie myślała że to z tym związane. Pierwsze opakowanie dostałam od niego gratis na próbe, jak mi będą odpowiadały to wtedy mam się zgłosić po receptę. ktoś wie ile kosztują?
  • gość 2015.04.17 [19:31]
    witam ja kupiłam w aptece "dom lekow"i cene maja 35,99
  • gość 2015.04.17 [19:39]
    Ja po odstawieniu belary mialam straszne problemy zdrowotne,organizm wariowal,koszmar poprostu.Moja koleznka z pracy miala to samo przy tych tabletkach.Ja odradzam.
  • gość 2015.05.25 [17:57]
    Hej, odswiezam temat. Jak w pytaniu? Jak Wasze odczucia???
  • gość 2015.08.03 [16:26]
    U mnie mija 1szy miesiąc odkąd zaczełam przyjmowac. Moze za wczesnie jeszcze zeby coś powiedziec, ale co zauwazyła, to ze nie mam takiego uczucia zatrzymywania sie wody w organizmie i co dziwne i jak najbardziej na plus moje libido jest na wysokim poziomie oczko.gif
  • gość 2015.08.13 [23:00]
    Fajnie ze wreszcie jest własnie taki środek antykoncepcyjny, bo uważam ze wreszcie jest to własnie coś dla mnie. Musze zapytać mojej ginekolog.
  • gość 2015.08.23 [18:37]
    Zapytam przy okazji swojego ginekologa własnie o te tabletki. Byc moze one beda dla mnie jednak zdecydowanie najlepsze.
  • gość 2015.08.24 [21:04]
    po odstawieniu każdych tabletek organizm musi się ustabilizować hormonalnie, dlatego nie uważam, żeby to co piszesz o skutkach po odstawieniu miało jakiś wpływ
  • Efka89 2015.08.24 [21:07]
    Ja słyszałam bardzo dużo dobrego o tych tabletkach ze względu na naturalna pochodną progesteronu którą zawierają, wiem też, że są popularne na zachodzie może dlatego jest tak mało informacji po polsku
  • gość 2015.09.02 [12:58]
    Ja biore belare od ponad pół roku, jak na razie ze skutków ubocznych to jest tylko problem z suchością pochwy, straszne wahania nastrojów i ból brzucha. Na libido nie narzekam
  • gość 2015.09.04 [11:10]
    A myslisz ze ból brzucha to od tych tabletek?
    On boli podczas okresu bardziej?
  • gość 2015.09.04 [20:52]
    Zaczęłam stosować tabletki Belara, lecz chciałabym dowiedzieć się czy ginekolog przypisuje je tylko kobietom po pierwszym stosunku czy też nie ?? ... w moim przypadku brzuch nie boli, bolał gdy jeszcze nie przyjmowałam tabletek.
  • gość 2015.09.18 [23:55]
    Generalnie o takie rzeczy powinnas zapytać lekarza. Ale jesli chodzi o tabletki antykoncepcyjne to nie ma znaczenia czy jestes przed - bo one maja Ciebie w pewien sposób chronic.
  • gość 2015.10.11 [14:19]
    Macie racje, zwłaszcza ze lekarz przecież też powinien od razu zrobić Wam badania na poziom hormonów i w ten sposób dobrac odpowiednie tabletki.
  • gość 2015.10.12 [15:55]
    Bardzo dobry wybór. Tabletki antykoncepcyjne warto własnie wybierac dla siebie z głową. A Belara równeiż dla mnie jest zdecydowanie najlepsza.
  • gość 2015.10.13 [04:29]
    Biore od miesiaca i dzisiaj zaczynam drugie opakowanie. Jak na razie nie mam zastrzezen co do tych tabletek, chociaz przez pierwszy tydz. Bolala mnie dosyc mocno glowa, ale na szczescie po za tym nic sie nie dzialousmiech.gif ja swoje kupilam za 32 zl, takze mysle ze warto
  • gość 2015.10.17 [18:42]
    Czy uważacie ze te tabletki będą odpowiednie jesli chodzi o te pierwsze które mozna zaczać przyjmowac?
  • gość 2015.10.18 [10:34]
    To wszystko powinien ocenic ginekolog czy sa odpowiednie dla danej osoby a nie idiotki reklamujace na kafe. Belara czy nie belara wszystkie sa szkodliwe i nie ma cudownych pigułek,ja np dostalam zakrzepicy i nawet jakby byloby to gowno belara tez bym dostała. Takze nie zachwalajcie i skonczcie z ta reklama,bo od dobierania jest lekarz.
  • ailiott 2015.10.20 [10:39]
    co za idiotyczny post, 'wszystkie są szkodliwe' ? Jeśli rozpoczynasz przyjmowanie jakiegokolwiek leku bez uprzedniego sprawdzenia czy możesz - to prawdziwa głupota. Ja przed rozpoczęciem pigułek antykoncepcyjnych zrobiłam sobie badania krwi, czynniki krzepnięcia, czynnik antyfosfolipidowy i sporo innych badań i lekarka na tej podstawie powiedziała, że nie mam predyspozycji do zakrzepicy i może mi nawet wystawić zaświadczenie, że mogę je przyjmować. Także trochę rozumu by nie zaszkodziło usmiech.gif
  • gość 2015.10.20 [15:15]
    Aliot troszkę sie z Toba zgadzam. W sumie jak by sie tak doczepić do wszystkiego to kazda metoda jest zła, nieskuteczna.... Ja jakoś włąsnie przyjmuje Belare juz tak długo i nie mam zadnych negatywnych doświadczeń. Wiec nie wiem o co tak naprawde wam chodzi.
  • serniczek 2015.10.20 [16:30]
    A kto powiedział zeby przyjmować tabletki bez konsultacji z lekarzem? Trzeba isc****ewne choroby wykluczyc, ale moj ginekolog powiedziała ze Belara jest bezpieczna. Ja biore 2 opakowanie i nie mam zadnych skutków ubocznych, a po innych miałam od razu. Czekałam zawsze te 2-3 miesiace ze moze organizm sie przyzwyczai, ale niestety nic z tego.
  • ailiott 2015.10.21 [10:48]
    i podobnie wszystkie leki dadzą skutki uboczne jeśli podświadomie będziemy siedzieć i czekać aż wystąpią. Nawet jeśli na ulotce witaminy C przeczytasz, że może boleć cię po niej głowa, to nagle dziwnym trafem zacznie. Do wszystkiego podchodzić z rozsądkiem ale też pewnym dystansem usmiech.gif
  • gość 2015.10.23 [23:36]
    Ale macie nasrane z ta reklama. Jak moze jedna baba drugiej babie polecic pogułki anty. Tu kafe,tu kazda ma swoj rozum i reklama nas nie dziala.
  • gość 2015.10.24 [16:42]
    A dlaczego nie mamy sobie radzic? Przeciez i tak kazda z nas pojdzie do ginekologa i jakies tam badania bedzie miała. Warto jednak wiedziec co i dlaczego jest bezpieczniejsze. Nie musimy meczyc sie ze skutkami ubocznymi skoro mamy lepszy wybór.
  • Efka89 2015.10.26 [11:53]
    a a co jest złego w polecaniu pigułek anty? jedne są lepsze inne gorsze, jedne są lepiej tolerowane inne gorzej, a i tak zadecyduje lekarz
  • ailiott 2015.10.27 [12:11]
    Yyy oczywiście, że nie tak to działa, że idziesz do lekarza i mówisz mu nazwę tabletek i takie właśnie dostajesz. Zanim zaczęłam brać tabletki przekopałam dużo informacji, i wiadomo że nie w 100% ale w dużej mierze reakcje po danych tabletkach się powtarzają, więc mniej więcej można się domyślać czy organizm zareaguje lepiej czy gorzej, ale oczywiście wszystkiego należy przekonać się na własnej skórze
  • gość 2015.11.05 [12:40]
    Witam ja biorę Belare już 3 miesiące. Wcześniej brałam tabletki ovulastan, po których zle się czułam i byłam niesamowicie rozdrażniona.Najgorsze w tym wszystkim było to, że podczas stosowania tych tabletek dopadały mnie stany depresyjne, i wzrost wagi około 10 kg. Wiem większość z was może w to nie uwierzyć! ale w moim przypadku tak było, i nie przez to że się obiadałam wręcz odwrotnie. Moj ginekolog był zaniepokojony moimi skutkami ubocznymi podczas stosowania tych tabletek. Zapisał mi tabletki Belara, gdyż zasugerował że są one łagodniejsze i nie powodują depresji. Teraz mogę stwierdzić, że mój stan się polepszył o wiele. Zaczynam naprawdę chudnąć i poprawiło mi się libido znacznie, wspomne jeszcze że moje piersi stały się nabrzmiałe dla mnie na plus usmiech.gif . Należy pamiętać, że na każdą kobietę mogą te tabletki inaczej wpływać. Pozdrawiam
  • gość 2015.11.15 [15:31]
    Witam, też niedawno zaczęłam brać tabletki Belara, w przyszłym tygodniu zaczynam drugie opakowanie. Według mnie są to dobre tabletki, nie mam jakiś skutków ubocznych, tylko tyle, ze piersi miałam obolałe bardzo, ale po kilku dniach to minęło, zobaczę jak będzie przy drugim opakowaniu. Ale mimo wszystko polecam! usmiech.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...