Odpowiedz na ten temat

tabletki Elin

  • vicatoria 2017.02.09 [22:47]
    Jeśli brałaś pigułki zgodnie z ulotką, nie pominęłaś żadnej, nie zwymiotowałaś, nie brałaś leków, które mogłyby osłabić działanie pigułek, to raczej nie masz powodów do obaw. Pewnie organizm jeszcze się nie dostosował do hormonów, to może trwać nawet 3 miesiące. Ale oczywiście wyrocznią nie jestem, jeśli się czegoś obawiasz to jak najbardziej powinnaś się skonsultować z lekarzem.
  • Zobacz także:

  • fregatta 2017.02.10 [15:38]
    plusem przy tabletkach elin jest to, że zawierają dużo mniejszą dawkę hormonów niż inne tabletki antykoncepcyjne, więc zdecydowanie warto rozważyć branie tych tabletek.
  • gość 2017.02.14 [17:26]
    A ja mam takie pytanie: czy Elin mogą brać kobiety, które rodziły? Z forum wyczytałam, że tak, ale jedna rzecz nie daje mi spokoju! A mianowicie przed urodzeniem dziecka brałam Cilest, po porodzie też dopóki go nie wycofali. I czułam się super! W między czasie wyprowadziłam się do innego miasta i zmieniłam ginekologa. I właśnie ten ginekolog powiedział, że jak kobieta już rodziła to nie powinna brać tabletek jednofazowych i przepisał mi Qlairę. Brałam ją ponad 3 lata i nie czułam się już tak super. Co prawda skutki uboczne były malutkie, ale jednak były i przytyłam 10 kg. Teraz mam spiralę 4 miesiące - Mirenę. Dziś ją usuwam, bo skutki uboczne wpędzą mnie do grobu! Chcę wrócić do pigułek, ale chciałabym Elin, a nie Qlairę! Pamiętam jak się super po nich czułam (po Cilest) i zastanawiam się czemu ginekolog tak nalegał żeby brać tabletki dwufazowe? Mówił, że one lepiej dostosowują się do cyklu kobiety, bo je bierze się 28 dni i są robione z hormonów na bazie roślin. A ostatnio wyczytałam nawet na temat Qlairy, że jest robiona z hormonów sterydowych i to z wiarygodnej strony! Powiem mu żeby mi przepisał Elin, jak nie to zmienię ginekologa!
  • gość 2017.02.19 [20:25]
    Ja jeszcze nie biore ale za 2 tyg zaczynam brać elin ale mam wielki problem bo całkowicie zapomniałam spytać się na wizycie u ginekologa.. sprawa związana z braniem. w tygodniu najbardziej odpowiada mi brać rano a w weekend troszke poźniej i jeśli w tyg będę brać o 7.30 a w weekend o 8-9 to zaważy to na działaniu tabletki ?
  • gość 2017.02.22 [08:00]
    Biorę co prawda belarę ale taka różnica przy tabletkach jest dopuszczalna choć wiadomo przy tabletkach lepiej brać dosłownie co do minuty.
  • gość 2017.03.12 [06:46]
    Ja stosuję Elin, jestem po dwóch porodach, skoro ginekolog mi je przepisał to pewnie można je brać po ciążach.
  • gość 2017.03.16 [14:58]
    witajcie,
    dziewczyny biorące tabletki Elin, napiszcie proszę czy na początku borykałyście się z ogromnym bólem głowy? ja jestem w połowie pierwszego opakowania i od chwili wzięcia pierwszej cierpię codziennie na przeraźliwe bóle smutas.gif każdy ruch głowy w dól powoduje, że do tego okropnie pulsuje :/.
    Czy też miałyście taki problem? czy ten ból u Was przeszedł z czasem?
    i jak z kilogramami? ja obecnie sie odchudzam, ale już po pierwszym tygodniu brania tabletek miałam o 400g więcej na wadze smutas.gif
    podzrawiam i będę wdzięczna za odpowiedzi
  • gość 2017.03.19 [22:59]
    W trakcie pierwszego opakowania miałam straszne bóle głowy,mdłości i ogólnie zle samopoczucie. W trakcie drugiego ok. Zmieniłam godziny brania na wieczorne.
    Teraz na końcówce drugiego opakowania piersi zrobimy sie nabrzmiałe i bolesne. Brzuch pobolewa jak na okres no i czuję się grubo. Chyba woda sie zbiera.
  • gość 2017.03.20 [18:42]
    ja jestem przy końcu pierwszego opakowania.. i z ręką na sercu mogę powiedzieć że żadne skutki uboczne mi nie dolegają. gin się śmieje że aż za dobrze je do mnie dobrał jezyk.gif
    a co do wagi to np nie przywiązuje uwagi do tego ( ani nie chce przytyć ani schudnąć) mimo tego zauważyłam że zeszło ze mnie nawet niecałe 2 kg.. chociaż wydaje mi się że to powód iż przez ostatni czas miałam dużo stresu...
  • gość 2017.03.24 [22:41]
    Jestem w polowie poerwszego opakowania i mniej wiecej od 4 tabletki mam mdlosci i bola mnie piersi.czy ktos tez tak ma?Aga
  • igrashka 2017.03.27 [21:14]
    A co masz na ten temat w ulotce? Albo może zapytaj lekarza? Mój mówi, że przez pierwsze 2-3 miesiące różne rzeczy się mogą dziać, bo organizm się musi przystosować. Ja na przykład miałam plamienia.
  • gość 2017.03.27 [21:30]
    W ulotce jest masa skutkow ubocznych ale bylam ciekawa jak to jest w praktyce.Aga
  • mollya 2017.03.30 [15:04]
    W każdej ulotce jest to samo, po prostu muszą o tym pisać, zerknij jak często się te skutki zdarzają. Ja brałam wczesniej cilest, teraz elin i nie zauważyłam u siebie nic niepokojącego.
  • gość 2017.03.30 [15:22]
    Ktoś poratuje jednym opakowaniem elin? Z chęcią kupię. kolorowankav5@wp.pl
  • Gamarynka 2017.03.30 [17:45]
    Ja się źle czułam po tych tabletkach i lekarz zmienił mi je na belare. W końcu normalnie funkcjonuję i libido mi już nie spada.
  • gość 2017.04.09 [15:52]
    mam do odsprzedania
    kredka0508@gmail.com
  • gość 2017.04.09 [19:49]
    Tendencje u ginekologów:
    Microgynon - stary, sprawdzony lek ( druga generacja, dużo hormonów, refundowany)
    Novynette - niższa zawartość hormonów, czasem mogą wystąpić plamienia
    Elin - wszedł na rynek, polski lek z Polpharmy, taki sam skład, jak Cilest.
    Jeanine (też dużo hormonów) - coś mniej chętnie
    Dlaczego Cilest wycofano w większości krajów ? Jakaś sprawa przenikalności składników itd. Sami nie wiedzą, no bo skąd...
    Była akcja badań hormonalnych pod tabletki. Ponoć też wielka ściema...
  • gość 2017.04.10 [09:03]
    Nie, teraz chyba na topie jest chyba mini pigułka. Ale ogólnie te najlepiej tolerowane to belara, też się zastanawiam czy nie zmienić swoich na belarę skoro tak wszyscy chwalą. Ja i tak generalnie nie miałam efektów ubocznych jak na tyle lat stosowania antykoncepcji
  • markizka 2017.04.14 [11:34]
    ja biorę własnie wspomniany Elin, bardzo dobrze się na nich czuję, waga mi się skacze, nie mam też zmiany nastroju czy libido, wszystko w jak najlepszym porządku.
  • gość 2017.04.17 [19:00]
  • ingaelga 2017.04.19 [00:17]
    Polecam wizytę u lekarza i zakup w aptece, to nie cukierki.
    Ja brałam przed ciążą cilest, po ciązy elin, bo tego pierwszego już nie było. Jedne i drugie się u mnie sprawdzają bardzo dobrze, praktycznie zero skutków ubocznych.
  • ulejka 2017.04.20 [10:08]
    oczywiście że rozpoczęcie brania antykoncepcji trzeba zacząć od wizyty u ginekologa który najlepiej dobierze antykoncepcję dla Nas, ja dostałam na takiej wizycie tabletki Elin i jestem bardzo zadowolona z doboru, tabletki mi służą a poza tym nie odczuwam żadnych skutków ubocznych z czego cieszę się najbardziej, poza tym bardzo pomogły mi z moją kapryśną cera.
  • gość 2017.04.20 [18:01]
    Wybralam juz 12 tab. Elin i czuje sie po nich źle. Przytylam na twarzy pojawily sie pryszcze, ktorych nigdy nie mialam do tego szybko robie sie przygnebiona i wpadam w placz, a na dodatek znow nasilil sie bol nog przez co nie moge zasnac. Jednym słowem nie są dla mnie ale muszę je wybrac do koncasmutas.gif
  • gość 2017.04.21 [08:09]
    To Twoje pierwsze opakowanie i pierwsze tabletki? Ja bym jeszcze poczekała skoro tak, też tak miałam przez pierwsze dni, teraz mam belarę i nic takiego się nie dzieje a gin mówiła że zawsze na początku może wystąpić taka reakcja

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...