Odpowiedz na ten temat

VINES

  • MiloMilo1989 2017.05.22 [21:02]
    Witam, właśnie zostały mi przepisane tabletki Vines, totalna nowość na rynku, zatem żadnych informacji od pacjentek. Temat świeży, ale myślę, że już niebawem większa ilość dziewczyn zacznie poszukiwać informacji. Pozdrawiam.
  • gość 2017.05.23 [12:24]
    Ja zaczęłam brac wczoraj, też czekam na informacje i opinie.
  • Kocyki 2017.05.24 [18:13]
    Może jestem tępa ale czy tabletkę trzeba przyjmować tak samo jak 21+7 od pierwszego dnia okresu ?
  • gość 2017.05.31 [11:19]
    Dziewczyny jak się czujecie po tych tabletkach ?
  • gość 2017.06.04 [20:24]
    paniolga a długo już zażywasz ?
  • Poolinka1234 2017.06.04 [23:34]
    Ja biore je 3 dzień i póki co nie odczuwam żadnych skutków ubocznych. Wczesniej zażywalam Aidee, (tez jakas nowość) i rowniez czulam sie dobrze, ale w ciagu ostatnich 2 miesiecy dostawalam normalna miesiaczke w polowie tabletek. Mam nadzieje, ze tabletki vines bedą trafione oczko.gif
  • gość 2017.06.06 [12:28]
    Też zaczęłam brać, jestem dopiero po 2giej, na razie jest okej. Zobaczymy, co dalej ☺
  • Poolinka1234 2017.06.09 [08:12]
    Jeżeli wzięlaś pierwszą tabletke w pierwszy dzien miesiaczki to ochronę masz zapewniona od razu. Natomias jest w 2-3 to nalezy przez tydzien stosowac antykoncepcje mechaniczna.
  • gość 2017.06.12 [12:28]
    Poolinka1234
    Dziękuję za odpowiedź ❤️
    Będę jadła dzisiaj ósmą tabletke i jedyne co mogę się uczepić to fakt, że jeszcze wczoraj plamiłam... Dodam, że moje okresy bez tabletek trwały 5 dni przy cyklu 27 dni. Jednak jak rok temu zaczynałam brać inne tabletki to miałam podobnie (plamiłam do 7/8 dnia).
    Ale jak na razie nie mam nudności itd więc na tę chwilę jestem zadowolona oczko.gif
  • rhina 2017.06.14 [16:35]
    Na początku możesz faktycznie plamić bo vines mają minimalną ilość hormonów, u mnie na razie nie ma plamienia, ogólnie czuję się dobrze, aha i jesteś zabezpieczona na bank od pierwszej tabletki jeśli wzięłaś 1-2 dzień miesiączki, pytałam ginekologa o to dwa razy żeby się upewnić.
  • gość 2017.06.14 [19:13]
    Ja mam okropne plamienia a wręcz krwawienie
    Mam nadZieję ze przy drugim opakowaniu minie
  • gość 2017.06.15 [23:56]
    Nie ma przerwy między opakowaniami,wszystko jest w ulotce.
  • gość 2017.06.20 [10:14]
    Hej dziewczyny
    Przy 14 stej tabletce mam okropne mdlosci i ból żołądka ;/ m też tak któraś? ;/
    Tak to nie mam plamień itd... Ale nagle mnie wzięło na te mdlosci i ciągnie się już 2 dni... Nie wiem co z tym zrobić
  • gośćaaga 2017.06.20 [20:52]
    Ja wzięłam dzisiaj 6 i nadal mam krawawienie smutas.gif boli mnie głowa i mdłości łapią kilka razy w ciagu dnia. Czuje sie nie komfortowo, zobaczymy jak bedzie do końca opakowania. Jak długo macie te plamienia??
  • gość 2017.06.20 [21:20]
    Ja plamienia miałam przez pół opakowania także zacZekaj może minie usmiech.gif
  • gość 2017.06.20 [23:11]
    Ja zaczęłam dzisiaj drugie opakowanie, na początku przez 3/4 dni bolała mnie głowa..ale potem było już ok. Trzeba brać tak jak w ulotce. Przed braniem pigułek miałam bardzo obfite krwawienia teraz jest o niebo lepiej. Okres trwał u mnie 4 dni i było bez porównania, nie męczyłam się. Ja jestem na razie zadowolona. Polecam.
  • gość 2017.06.23 [14:19]
    Tabletki biorę prawie od miesiąca, u mnie nie było praktycznie żadnych skutków ubocznych, jedynie plamienie, które trwało 3 dni. Nie przytyłam, a nawet udało mi się trochę schudnąć, co więcej, skóra wydaje się być bardziej napięta, jędrna. Biust także jest pełniejszy, jędrniejszy, czasami boli, ale jest to kwestia 2-3 godzin i przechodzi. Ogólnie rzecz biorąc jestem z nich bardzo zadowolona.
  • gość 2017.06.23 [14:20]
    Tabletki biorę prawie od miesiąca, u mnie nie było praktycznie żadnych skutków ubocznych, jedynie plamienie, które trwało 3 dni. Nie przytyłam, a nawet udało mi się trochę schudnąć, co więcej, skóra wydaje się być bardziej napięta, jędrna. Biust także jest pełniejszy, jędrniejszy, czasami boli, ale jest to kwestia 2-3 godzin i przechodzi. Ogólnie rzecz biorąc jestem z nich bardzo zadowolona.
  • ~mala~ 2017.06.26 [23:02]
    Ja właśnie skończyłam pierwsze opakowanie , przez cały miesiąc od momentu zażycia pierwszej tabletki krwawiłam i w połowie cyklu miałam miesiączkę . Aktualnie mam drugą w tym miesiącu i przechodzę ją strasznie źle ... Nudności , skurcze , bóle w podbrzuszu , osłabienie organizmu ogólnie . Tabletki zaczęłam brać ze względu na to ,że wykryto u mnie zespół policystycznych jajników . Jest to moja ,, pierwsza antykoncepcja " ale samopoczucie po niej mam fatalne dlatego jutro chyba wybiorę się do ginekologa bo nwm czy z takimi objawami powinnam rozpocząć branie drugiego opakowania tabletek.
  • jaklina 2017.06.27 [09:27]
    Vines to są tabletki niskodawkowe, jak masz zdiagnozowane PCOS to dla Ciebie bardziej odpowiednia pewnie będzie tabletka uniwersalna albo taka z jeszcze wyższą dawką hormonów.
  • gość 2017.06.28 [18:18]
    Skonczylam pierwsze opakowanie po zmianie z Regulonu. Zadnych negatywnych skutkow nie zauwazylam poza tym że nie mialam okresu "w przerwie" czyli po 21 tabletce. Teraz zaczynam drugie opakowanie i zobaczymy co dalej.
  • gość 2017.06.29 [08:54]
    Hej dziewczyny
    Właśnie wczoraj zjadłam ostatnią żółtą (czynną) tabletke i powiem wam że przez cały cykl występowało lekkie plamienie. W sumie to nawet nie cały tylko np 3 dni nic i kolejne 3 krwawilam... Od około dnia 20go musiałam założyć wkładkę bo krew była już lekko czerwona (nie jak przy okresie ale dosyć napogmetowana xd)
    I całkiem sporo jak na plamienie.
    W trakcie cyklu były to może 2 kropelki, a od tego 20 no to tak jak w np ostatni dzień okresu albo nawet w pierwszy jeżeli chodzi o kolor i intensywność.
  • gość 2017.06.29 [14:21]
    Pewnie to Twoje pierwsze opakowanie prawda? Ja miałam podobnie, teraz kończę drugie opakowanie vines i jest ok. Może u Ciebie też się poprawi usmiech.gif Początki zawsze są trudne niestety usmiech.gif
  • gość 2017.06.30 [13:29]
    Ja dzisiaj bylam u ginekologa i wlasnie wypisal mi Vines, to beda moje pierwsze tabletki antykoncepcyjne, mam nadzieje ze wszystko bedzie w porzadku, chociaz troche sie obawiam, bo podobno ma silne dzialanie zakrzepowe
  • gość 2017.07.02 [17:34]
    ja dzisiaj biore ostanio zielona tebleke pierwszego pakowania , po zminie z innych tabletek. Od dwuch tyg mam krwawienie , gdzie od 5 dni taki strasznie mocne , silne bóle brzucha i nieraz mdłosci.. macie moze podobnie ??
  • gość 2017.07.02 [17:51]
    Nie no skąd!! Ja wręcz przeciwnie, też nie mam krwawienia po vines chociaż już powinnam je mieć a na bank nie jestem w ciąży, pocieszam się że to moje pierwsze opakowanie więc to podobno normalne
  • gość 2017.07.02 [19:23]
    To jest polska wersja Yaz, one u mnie wywoływały bardzo dużo skutków ubocznych.
  • gość 2017.07.02 [22:44]
    Ja krwawienie dostałam normalnie po przyjęciu drugiej zielonej tabletki a skończyło sie od razu po przyjęciu pierwszej z nowego opakowania.
    Skutków ubocZnych zero,bardzo sobie chwalę.
  • gość 2017.07.03 [00:23]
    A jak długo juz je bierzecie ?
  • gość 2017.07.03 [07:37]
    Nie piszcie bzdur bo to nie są tabletki YAZ, spójrz na skład, to są zupełnie inne tabletki
  • gość 2017.07.03 [19:43]
    Czy przyjmujac te tabletki można pić alkohol? Czy jest to zakazane?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...