Odpowiedz na ten temat

VINES

  • gość 2017.09.02 [01:12]
    Jestem w połowie 2 opakowania. Przy pierwszym miałam plamienia ok 2/3 tyg a na obecną chwilę okres spóźnia mi się już 10 dni. Dodam że zawsze był regularny, opóźnienia max do 3 dni. Czy któraś z was miała coś takiego? Niby wiem ze może coś takiego występować ale zaczynam się denerwować. Tabletki przyjmuje zawsze o 19.
  • gość 2017.09.02 [14:45]
    Ja mam przeważnie przy 3 zielonej placebo. Myślę że jak okresu nie dostałaś to pewnie już nie dostaniesz bo już bierzesz nastepne opakowanie. Te kilka miesięcy są potrzebne na przyzwyczajenie organizmu. Po pierwszym blistrze dostalam lekkie plamienie chyba czwartego dnia przy placebo. Już myślałam że nie dostane ale nie panikowalam bo wyczytalam że tak może się zdarzyć
  • gość 2017.09.02 [21:59]
    Dziewczyny powiedzcie mi czy normalne jest to że przy 3 tabletce ja nie mam okresu takiego jak zawsze tylko takie bardziej plamienia i to dosyć ciemne?Wzięłam pierwszą tabletkę jak dostałam okres tak jak jest w ulotce i tak jak mi lekarz kazał dzisiaj 3 dzień 3 tabletka a ja nie mam pojęcia co się dzieje nigdy tak nie miałam i boję się i zastanawiam się czy ich nie odstawić... Proszę o pomoc
  • gość 2017.09.02 [23:01]
    Wydaje mi się ze to normalne ja dość długo plamilam, kilka dni wręcz czarna krew jakby. Moje plamienia trwały 3 tyg z przerwami np. Jeden dzień czy dwa bez plamien ale teraz wgl nie mam okresu
  • gość 2017.09.04 [21:30]
    Hej dziewczyny
    Jestem już na 8 tabletce z 4 go opakowania i powiem wam ze 4go dnia zaczął mnie okropnie bolec jajnik a od 6 dnia jest mi tragicznie nie dobrze ... dodam ze okropnie mnie ten jajnik boli (lewy)
    Krwawienie z odstawienia wystąpiło normalnie ale tyle się naczytałam na internecie ze zaczynam okropnie panikować
    Z drugiej strony biorę tabletki o tej samej godzinie i nie zapominam nie miałam biegunki czy wymiotów w piątek ( w 5 dzień )wypiłam wyciśnięty sok z pomarańczy jakieś pół godziny przed zażyciem tabletki ale mam nadzieje ze to nie obniża skuteczności ...
    Dokładnie 5 tygodni temu miałam ból jajnika czyli w około drugim tygodniu brania trzeciego opakowani i kochałam się z chłopakiem ...
    Naczytałam się ze mdłości w ciąży są właśnie w 5 tyg i popadam w panikę ...
    To by było strasznie głupio tak wpaść stosując się tak naprawdę do wszystkich zaleceń . Zawsze byłam osoba która się wywiązuje i pilnuje wszystkiego w zegarku .
  • gość 2017.09.04 [21:32]
    * miałam napisać ze 3 tygodnie temu a 5 tyg od poprzedniego okresu (krwawienia z odstawienia )
    To krwawienie teraz tez było czyli około tydzień temu ale już sama nie wiem co mam myśleć...
  • gość 2017.09.05 [09:54]
    Dziewczyny jak wyglądało wasze krwawienie z odstawienia? W miare normalny okres, czy skąpe plamienie. U mnie po 1 opakowaniu było tylko plamienie. Miał ktos tak samo?
  • gość 2017.09.05 [15:21]
    u mnie okres był normalny, 3 dni krwawienia, bez żadnego bólu brzucha , wszystko tak jak powinno być usmiech.gif
  • gość 2017.09.05 [16:16]
    U mnie bardziej plamienie niż krwawienie. Super bo mialam z tym problem
  • gość 2017.09.05 [17:20]
    Dziewczyny !
    Wzięłam tabletkę o 14 ogólnie ostatnio mi jedst niedobrze i pogonilo mnie o 17 do toalety (dostałam rozwolnienia) i nie wiem czy brać kolejna tabletkę czy się wstrzymać
    A wczoraj odbyłam stosunek wiec już sama nie wiem
  • gość 2017.09.07 [20:05]
    Dziewczyny odstawiam vines. W ogole rezygnuje z antykoncepcji....czy mam brac te placebo? Piszcie prosze,zostaly mi tylko 3 tabletki i nie wiem co robic....
  • gość 2017.09.07 [21:26]
    Hejka dziewczyny! Ja pierwszy raz stosuje tabletki Vines(moja pierwsza antykoncepcja hormonalna). Wzięłam dzisiaj 13 tabletkę i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że cały czas plamie. Jest to taka ciemnobrązowa wydzielina no i jest jej dosyć sporo. Poza tym żadnych skutków nie zaobserwowałam(moze lekko zwiekszony apetyt, ale mozna go kontrolowac usmiech.gif Chociaz ostatnio zaobserowałam zwiększoną ilosc wypadajacych wlosow, ale nie wiem czy to ma jakis zwiazek z tabletkami. Daje im szanse do konca opakowania. Jezeli nadal bede miala plamienia rezygnuje, bo przyznam, że jest to dosyć upierdliwe... Buziaki :*
  • imsoolucky 2017.09.09 [13:55]
    Też dostałam Vines- to moje 3 tabletki. Wcześniej brałam angilette i cilest czy jakoś tak. Oba brałam krótko bo czułam się tragicznie.
    Dostałam tabletki bo praktycznie cały czas krawię niezależnie od menstruacji. I chyba pomyliłam plamienie z okresem. Jak wzięłam pierwsza tabletkę (niby 1 dnia okresu) przestałam krwawić. Mam nadzieję, że dostanę okres przy tych żółtych tabletkach. Oczywiście stosuję dodatkową antykoncepcję.
  • gość 2017.09.09 [16:32]
    U mnie 11 dzień brania tabletek. Pierwsza zażyta w dniu okresu - okres normalnie 6 dni jak zawsze i od tej pory plamienia. Nie są jakieś bardzo duże, ale na pewno uciążliwe. Dodatkowo wzmożona emocjonalność. Wszystko jest mnie w stanie doprowadzić do płaczu. Poczekam do 3 opakowania w wtedy zastanowię się z Panią ginekolog czy wciąż Vines czy jednak coś innego.
    Poza tym brak wzmożonego apetytu.
  • gość 2017.09.10 [15:11]
    Jestem w polowie 3go opakowania, plamiłam przez cale pierwsze po czym dostalam miesiączkę i od polowy drugiego wszystko sie unormowało, kwestia czasu jak przy każdych hormonachusmiech.gif
    A tak poza tym to czuje sie świetnie, nie przytyłam duzo tylko sie "zaokraglilam", piersi dwa rozmiary w gore i zadnych innych skutków ubocznych
  • gość 2017.09.11 [07:52]
    Hej. Mi lekarz przepisał Vines po Angilettcie, którą ponoć wycofano z rynku, nad czym bardzo ubolewam smutas.gif
    Niby Vines wszystko ok, nie miałam żadnych plamień, nic nie boli, apetyt i chęć na słodycze mam zawsze więc ciężko mi powiedzieć, może faktycznie jestem trochę zbyt wrażliwa na wszystko, ale jakichś wielkich skutków ubocznych brak. Natomiast jeśli chodzi o krwawienie z odstawienia to jestem wściekła, bo dopiero po 3. tabletce placebo dostałam, czyli w piątek, a specjalnie tak sobie ułożyłam tabletki, żeby nie krwawić na weekend... także jeszcze jedno opakowanie (jestem po pierwszym) i wracam do normalnych tabletek 21 i siedem dni przerwy.
  • gość 2017.09.11 [12:31]
    Jest jakiś sposob na kupienie tych tabletek bez recepty? Wyjeżdzam za granice i do lekarza juz sie nie dostane smutas.gif
  • gość 2017.09.12 [21:41]
    A co jeśli praktycznie wogole nie miało sie plamienia? Wzięłam pierwsza tabletkę w pierwszy dzien okresu, krwawienie trwało do 3dni pozniej kilka dni brązowego plamienia (okolo3) i do teraz 21 tabletka zadnego plamienia, za 3tabletki zaczyna mi sie placebo
  • gość 2017.09.13 [11:59]
    Gość miałam tak samo usmiech.gif a zamiast okresu tez plamienie przy 2 placebo
  • gość 2017.09.13 [16:55]
    Odstawilam, za duzo na nie.....libido zerowe
  • gość 2017.09.14 [15:36]
    Ja biorę je już dwa miesiące. Nic nie przytyłam czuje się tak samo. Nie czuję w ogóle różnicy. Plusem jest to ze nie boli mnie tam w dniu okresu gdy biorę te tabletki. Nie wiem od czego to zależy. Ogólnie jestem zadowolona. A producent twierdzi ze maja mała dawkę hormonów oczko.gif
  • gość 2017.09.14 [20:08]
    18 dzień stosowania pierwszego opakowania i plamienia cały czas. Libido w normie, biust pełny, wzmożona emocjonalność. Wiem, że organizm się musi przestawić, ale 18 dni plamienia? To bardzo uciążliwe...
  • gość 2017.09.14 [22:40]
    Kończę właśnie 3 opakowanie, czy ktoras z Was też miała problem z tym, ze dostawała okres przed wzięciem zielonych tabletek? Ja dzis dostałam okres, a zostało mi jeszcze 5 żółtych:/ zawsze miesiączkowałam dosyc regularnie max 5 dni różnicy było, a teraz dostaje okres nagle w 21 dniu cyklu, zdarzyło się to właśnie już 2 raz (nie pod rzad).
    Dodam jeszcze, ze pierwsze dwie miesiączki z tabletkami trwały baaardzo długo, bo az 10 i 8 dni, i były to dosyc obfite krwawienia do samego konca.
  • gość 2017.09.15 [07:11]
    Też mi się właśnie zdarzył okres przed wzięciem zielonych. Już drugi raz. Pierwszy raz byłam w górach a przy wzmożonym wysiłku i podróży to normalne. Ale teraz ? Nie podoba mi się to. ... Ale biorę dopiero 3 opakowanie więc jeszcze dam sobie chyba czas na unormowanie. Zobaczę w następnym cyklu. Bo poza tym jest ok a nie wiadomo jak zareaguję na inne
  • gość 2017.09.16 [16:35]
    na pewno się unormuje wszystko po trzech miesiącach, miałam na poczatku bardzo podobnie i teraz juz jest normalnie
  • Maaartynaaa 2017.09.19 [08:47]
    Hej,
    Wczoraj lekarz ginekolog endokrynolog przypisała mi te tabletki.
    Moją nawiększą obawą jest ilośc hormonów w tabletce (15mg).
    Czy ma to wpływ na skuteczność? Wcześniej bez żadnych wyników i badań dostałam Maditette (30mg) od innego lekarza.
    Boję się, że dawka może być za mała i wplynie to na jej skuteczność
    Będę wdzięczna za pomoc!
    edytowano 2017.09.21 [14:50]
  • gość 2017.09.19 [23:04]
    Mam pytanie, czy jeżeli dostanę miesiączkę np prz 2zielonej tabletce to mam brać te zielone do końca czy zaczac juz żółte z nowego opakowania?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...