Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ma21la

Faceci bez studiów lub firmy nie maja szans na związek z fajna dziewczyną

Polecane posty

Gość Ma21la

Spójrzmy prawdzie w oczy, faceci bez porządnego zawodu (nie, malarz czy budowlaniec to nie są porządne zawody!) nie mają szans na związek z porządną i fajną dziewczyną. Tacy wiążą się z dziewczynami co skończyły zawodówkę. Widzieliście kiedyś jakąś nauczycielkę, psychologa lekarza z kimś o mniejszym statusie? Dodatkowo faceci po zawodówce często komentują że po studiach pracy nie ma. Bzdura, wszystko idzie załatwić. Ja mam 21 lat, studiuję mam bogatych WYKSZTAŁCONYCH rodziców którzy opłacają mi studia i mieszkanie. Do tego jestem ładna. Rodzice od małego tłumaczyli mi że muszę iść na studia i się uczyć. I prawda jest taka że każda ładna dziewczyna z dobrego domu nigdy nie spojrzy na faceta z takim żałosnym zawodem. Mój obecny narzeczony studiuje medycynę jego ojciec jest architektem a matka nauczycielką. Ja nigdy bym nawet nie spojrzała na faceta bez wykształcenia wyższego czy własnej firmy, z resztą żadna dziewczyna z dobrego domu tego nie zrobi. Śmiać mi sie chce gdy jakiś facet pracujący na budowie próbuje się do mnie przystawiać. I nie chodzi o to że jestem materialistką, tylko po prostu każdy człowiek chce być z kimś na równym sobie poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bardzo dobrze ze studiujesz a czy już cos sobą reprezentujesz? co potrafisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ma21la
Jak to co potrafię? Studiuję psychologię, nie pale nie przeklinam. Od najmłodszych lat miałam świadectwa z paskiem. Fakt, że nie zadaję się z osobami na najniższym poziomie już oznacza że coś sobą reprezentuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ma21la