Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

luska.s

ile zarabia pielegniarka?

Polecane posty

ile tak naprawdę zarabiaja pielęgniarki na rękę?? te z tytułem licencjata lub mgr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aikaaa
4500?? Wow... to nieźle, jak na strzykawy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość makrelka
jestem pielęgniarką z 6 miesiecznym stażem, zarabiam 3300 zł, oczywiście brutto;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość moja kolezanka_________-
z 20ltentim stazem ma ok 1,7 tys na ręke,zaden szał a praca świątek piątek i niedziela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"zarabiaja nie wiele i słusznie a domagają się niewiadomo ile." porablo cię chyba, jestes jakis polinteligentny... pielegniarki wykonuja odpowiedzalna prace, lekarz spartoli a na pielegniarke idzie. moja ciotka pracuje na oddziale opiekunczo leczniczym, pracuje po 12 godzin, wykonuje bardzo ciezka prace. leza tam ludzie na wykonczeniu. codziennie trzeba kazdemu pacjentowi zrobic toalete, umyc mu dupe po gownie itp. leza tam ludzie wazacy po 100 kg nawet. jak przychodzi do domu jest ledwno zywa. pielegniarki sa slabe oplacane, to jest chore panstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idz na oddzial debilu i pracuj 12 godzin z ciezko chorymi ludzmi. w wigilie tez sie pracuje i wszystkie inne swieta. to jest praca trudna i w trudnych warunkach. a ty za to swoja smieszna korporacje ile bys chcial?? pewnie za wsadzenie papieru do niszczarki chcialbys 5 tys. dzieki takim tlukom jak ty ten kraj tak wyglada. bo wedlug mnie 1800zl powinna zarabiac sprzataczka w szalecie miejskim. 1800 to zaden majatek, zrobisz oplaty, kupisz zywnosc i tyle wyplaty widziales

Udostępnij ten post


Link to postu