Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jak zrobić 'MOKRĄ WŁOSZKĘ'?

Polecane posty

Gość gość

Na to pytanie nie mogę sobie odpowiedzieć! Bo ile się łudzę, że efekt będzie zadawalający to zawsze jest to samo- klapa. Po umyciu włosów zaczynają się eksperymenty. Różne odżywki, kremy, lotiony, żele. Efekt mokrej Włoszki uzyskuję jedynie bezpośrednio po nałożeniu, nawet na suche włosy, później już tylko robią się suche! I może jakiś specjalny kosmetyk..? Nie znam się na tym, mówiąc szczerze. Ostatnio widziałam dziewczynę z takimi oto włosami: mokrymi. Tyle, że jej skręt nie był zbytnio zdefiniowany, a włosy były rzadkie. Jednak efekt mokrej Włoszki sprawdzał się w miarę nieźle. Teraz wyczekuję odpowiedzi na kilka nurtujących mnie pytań: Jak zrobić mokrą wloszkę? Jakich kosmetyków używać? Gdzie je posiąść i za jaką cenę? Jak układać włosy w stylu mokrej Włoszki? Liczę na pomoc z waszej strony, dziewczyny i kobiety ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
żeby "mokra Włoszka" jakoś wyglądała trzeba mieć przede wszystkim kręcone włosy pamiętam, że kiedyś robiło się to woskiem do włosów. włosy wyglądały jak mokre, tylko nie można ich było rozczesywać a tak btw. moim zdaniem ta fryzura jest niemodna i wygląda niechlujnie 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szeregowy czereśniak
jeśli włosy ci się kręcą, to dobrym sposobem jest zwilżenie włosów piwem. Moja żonka tak robi. Piwa nie czuć, a efekt piorunujący

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam mocno kręcone, gęste włosy. Chciałabym je jakoś ujarzmić, bo burza loków nie przekonuje mnie. No właśnie.. Wosk. Jaki wosk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zwykły wosk do włosów.

Udostępnij ten post


Link to postu