Odpowiedz na ten temat

Jaki mozecie polecic dobry szampon do włosów ?

  • jagOdowa 2009.11.14 [13:04]
    Mam farbowane wlosy, nie sa zniszczone, ale bardzo szybko sie przetluszczaja, musze je myc codziennie, szukam czegos dobrego, chce miec błyszczace, puszyste i nietłuste wlosy! Stosowalam timotei, schwarzkopf, fructisy, l' oreale ostatnio nawet syoss ale one wszystkie sa do d**y! Jeszcze nigdy nie trafilam na dobry szampon. Albo przetluszcza mi wlosy, albo placze, albo sa oklapniete i matowe. Chce czegos porzadnego, chce miec wlosy jak po wyjsciu od fryzjera, pomocy!!!
  • Ruda zadzerwiała 2009.11.14 [13:05]
    Odżywka Loreal Elseve Color-Vive włosy farbowane lub z pasemkamiodżywia i wygładza włókno włosa, zapewniając mu nieporównywalny blask.

  • Aden 2009.11.14 [13:07]
    pantiene - naj
    http://www.youtube.com/watch?v=iHI8FDf0-Ro
  • jagOdowa 2009.11.14 [13:07]
    No tak, tylko ja po odzywkach mam oklapniete wlosy i potem musze je tapirowac...
  • jagOdowa 2009.11.14 [13:12]
    tylko pantine jest dobry ?
  • kup sobie 2009.11.14 [13:14]
    szampon z biedronki zielony, wiem ze trudno w to uwierzyc ale jest naprawde super. mialam taki sam problem prubowalam roznych kosmetykow do wlosow czesto bardzo drogich z profrsjinalnych serii a ten szampon z biedronki jest najlepszy. spruboj kosztuje mniej niz 4zl 500ml wiec nic nie stracsioz a moze Tobie tez podpasujeoczko.gif
  • Ellinka 2009.11.14 [13:15]
    ja najbardziej lubie stare szampony herbal essences, ktorych teraz nigdzi enie mozna dostac pechowiec.gif

    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • ...kobietka 2009.11.14 [13:19]
    ooo, to mamy ten sam problemsmutas.gif
    przestestowałam wszelakie szampony dostepne na rynku dla przetłuszczających się włosów, tłustych u nasady itp itp i co? po kilku myciach jest ok, a potem włosy znów się przetłuszczają...
    wróciłam do szamponu, którego uzywam z przerwami od lat hmm 15..?
    to trzy zioła polleny ewa lub urody i zorbiłam sobie kurację szamponem siarkowa moc firmy barwa - czyli przez ok tydzień myłam tym siarkowym - tylko wazne jest by zostawic go na kilka minut na włosach - a potem myłam już nicm raz w tygodniu, a w miedzy czasie pollena...
    włosy mam zdrowe, błyszczące i mocne - opinie fryzjerki i znajomych
    też farbuję, ale staram się niezbyt często
    problem przetłuszczanie nie zniknął, ale zmniejszył się, sadzę, że żeby go zniwelować trzeba by się udacdo sensownego lekarza, a na to niestety nie mam czasu, no i dobrych lekarzy brak w okolicy...
    a, no i jeszcze rada od naprawdę dobrego fryzjera (pracującego w salonie na zaj**iście dobrych kosmetykach hihihi) używać szamponów, które są przeźroczyste, mają w sobie najmnije chemi... on też mi podsunął pomysł używanie polleny, uważa, że i mmniej "zaawansowany" szampon tym lepiej...
    może i dziwna teoria, ale u mnie isę sprawdza....
    Wolę napis: "Wstęp wzbroniony", aniżeli: "Wyjścia nie ma"
  • LadyMorgana33** 2009.11.14 [13:20]
    jaka jest dokładna nazwa tego szamp zbiedronki? moze tez się skusze.Obecnie uzywam Pantine serii i nawet w miarę
  • ...kobietka 2009.11.14 [13:22]
    zapomniałam dodac, że kiedys 6-7 lat temu miałam szampon firmy kadus do przetłuszczających się włosów i był świetny, kupiłam ok rok temu i żadnego efektu... skład zmienili, czy co?
    Wolę napis: "Wstęp wzbroniony", aniżeli: "Wyjścia nie ma"
  • kup sobie 2009.11.14 [13:26]
    ten z biedronki to natei naturals, jego butelka jest bardzo podobna do szamponu timotei. warto naprawde sprubowac bo kosztuje dokaldnie hcyba 3.95 a jest lepszy od tych ktore kupowalam w sklepach fryzjerskich po 50 zl:| polecamoczko.gif
  • jagOdowa 2009.11.14 [13:26]
    Naprawde jestem w stanie wydac kazde pieniadze za dobry szampon. W tv reklamuja same buble, a ja chce zwyly szampon ktory myje a nie natłuszcza wlosy.
  • Ellinka 2009.11.14 [13:26]
    mnie keidys podpasowal jeszcze szampon z mrs potters do wlosow mieszanych? (zielony kolor)
    co do przezroczystosci, tez uwazam, ze te "balsamowate" nieprzezroczyste sa do bani
    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • chcesz pogadać POKA FOTE 2009.11.14 [13:27]

  • kobietka-mowiem ci 2009.11.14 [13:27]
    ze moze z biegiem czasu nie tyle zmienili skład co zaczeli rozcieńczać tudziez stosować różne domieszki, takie wałki robią jak sobie juz produkt wyrobi markę to potem obniżka kosztów itp.tak się nacięlam tez naczymś bodajze odzywka glisskur tez na początku super a potem juz trochę lipa,z drugiej strony moze być coś takiego ze włosy się przyzwyczajaja do jakiegoś produktu i po dłuzszym stosowaniu nie ma takich efektów...
  • Ruda zadzerwiała 2009.11.14 [13:28]
    najlepiej natrzeć sperma prawiczka
  • jagOdowa 2009.11.14 [13:28]
    Ciesze sie ze dostalam tyle odp. ale teraz nie wiem co wybrac, przeciez nie kupie wszystkich jezyk.gif Moze racja z tym ze im mniej "zaawansowany" tym lepszy...
  • atam 2009.11.14 [13:32]
    Ja mam dodatkowy problem, bo moje wlosy nie dosyc, ze sie przetluszczaja, to dodatkowo sa bardzo cienkie i delikatne. Przestalam sie wyglupiac z drogimi i markowymi firmami, po przeczytaniu raportu francuskich naukowcow o toksycznych skladnikach zawartych w tychze wlasnie kosmetykach. Teraz uzywam szamponow dla niemowlat, maja najmniej chemii, nie podrazniaja skory i efekt jest naprawde widoczny, wlosy lsniace, zdrowe i dobrze nawilzone. Ale uzywam rowniez odzywki 'bez splukiwania' ZIAI, nalezy tylko pamietac, ze wystarczy naprawde odrobina a nie garsc.

    zycie jest zbyt powazna sprawa, by brac je na serio
  • ...kobietka 2009.11.14 [13:32]
    co do mrs potters to uwazam, że jest rewelacyjna!!!
    odżywka - nieprzeźroczystajezyk.gif z limonką chyba to jedyna po której nie mam klapnietych włosów po 2 godz, tylko trzeba ją dług spłukiwac
    a co do kadusa, szkoda, że kombinują, bo byłabym w stanie kupowac ten szampon, choć drogi - ale wydajny, no ale się skiepścili, dranie jedne...
    Wolę napis: "Wstęp wzbroniony", aniżeli: "Wyjścia nie ma"
  • atam 2009.11.14 [13:33]
    Ja mam dodatkowy problem, bo moje wlosy nie dosyc, ze sie przetluszczaja, to dodatkowo sa bardzo cienkie i delikatne. Przestalam sie wyglupiac z drogimi i markowymi firmami, po przeczytaniu raportu francuskich naukowcow o toksycznych skladnikach zawartych w tychze wlasnie kosmetykach. Teraz uzywam szamponow dla niemowlat, maja najmniej chemii, nie podrazniaja skory i efekt jest naprawde widoczny, wlosy lsniace, zdrowe i dobrze nawilzone. Ale uzywam rowniez odzywki 'bez splukiwania' ZIAI, nalezy tylko pamietac, ze wystarczy naprawde odrobina a nie garsc.
    zycie jest zbyt powazna sprawa, by brac je na serio
  • jak cię stać to kup sobie 2009.11.14 [13:33]
    serie do pielęgnacji włosów firmy ALTERNA, do tego jonizującą profesjonalną suszarkę do włosów, jak uzywasz prostownicy, to też kup porządną profesjonalną jonizującą ujemnie włosy.
    Włosy będziesz miała piękne i błyszczące

  • Ellinka 2009.11.14 [13:34]
    no odzywki nie bywaja przezroczyste jezyk.gif a o mrs potters mowilam o szamponie, przezroczystym smiech.gif
    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • Ellinka 2009.11.14 [13:37]
    a w ogole to spr sobie na wizazu opinei os zamponach, moze tam cos znajdziesz
    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • ...kobietka 2009.11.14 [13:39]
    ta odżywka http://www.forte-sweden.com/popup.php?wh=116& pid=776
    a szampon ten, ale miałam po nim łupiezsmutas.gifhttp://www.forte-sweden.com/popup.php?wh=116& pid=767

    a mój ulubiony szampon, któremu już pozostanę wierna to tenusmiech.gifhttp://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt-23897-o pis-Pollena-Savona-Trzy-Ziola-Szampon-do-wlosow-tlustych.htm
    Wolę napis: "Wstęp wzbroniony", aniżeli: "Wyjścia nie ma"
  • vichy dercos 2009.11.14 [13:40]
    dla wlosow przetluszczajacych sie koszt okolo 38 zl ale naprawde warto, wlosy "leja sie" sa cudownie puszyste
  • persymona 2009.11.14 [13:43]
    Ja mam ten nowy herbal essence czy coś w ten deseń i jest całkiem dobry usmiech.gif

    http://i2.pinger.pl/pgr172/df9d7b9b0002a3754a 6b5756/71.jpg Nie trzeba być najmądrzejszym na świecie, żeby mieć czasem rację http://persymona.powiedz.to/ coś jeszcze? http://qplaygames.gry.pl/games/qtrix.htm#cont ent zagraj ze mną w tetrisa
  • Ellinka 2009.11.14 [13:44]
    kobietka wlasnie o tych mrs potters mowilam usmiech.gif mnie szampon nie zaszkodzil, dziala dobrze
    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • Ellinka 2009.11.14 [13:46]
    persymona, dla mnie nowe herbale to porazka, nie ma porownania do tych starych, w szczegolnosci jesli chodzi o zapach
    po starej wersji wlosy pachnialy do nastepnego uzycia, a ja po uzyciu nowego nawet podczas mycia nie czuje za bardoz zapachu pechowiec.gif
    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • jagOdowa 2009.11.14 [13:46]
    Juz sama nie wiem co wybrac, widzialam w damskiej torebce dobre opinie o herbal essences, moze sie skusze...juz nawet blyszec nie musza, byle sie tak nie przetluszczaly i nie byly ulizane.
  • Ellinka 2009.11.14 [13:48]
    a co do odzywki, ziaja plantica ma dosc dobre opinie (z jojoba), ja ost kupilam witaminowa tez nie jest zla
    szukaj mnie bo sama nie wiem już bo nie wiem kiedy sama się odnajdę...
  • szamponetkaaa 2009.11.14 [13:48]
    DO KOBIETKA

    Gdzie mozna kupic ten szapon, 3 zioła,do kotrego dałas linka na wizazu?

Odpowiedz na ten temat