Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jestem nauczycielką i dostałam naganę od szefa

Polecane posty

Gość gość

Uczę w Prywatnym Szkole, dzisiaj chciałam wystawić oceny to tak w liceum na 100 osób jest 80 co zasługuje na ocenę niedostateczną i w technikum 80 osób jest 70 którzy zasługują na jedynki. Jest to szkoła prywatna, właściciel szkoły zrobił mi awanturę że i tak nikt mojego przedmiotu nie będzie zdawać na maturze i powiedział żebym wszystkim dała dopuszczające bo jest niż demograficzny i teraz oni bez problemu znajdą sobie inne szkoły a ja zostanę bez pracy, udzielił mi nagany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czego uczysz? niestety facet ma rację, idzie niż demograficzny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Uczę wiedzy biologii. Niestety, kiedyś np. uczyłam w państwowej szkole to przychodzili z papierami 2 na 2 a dyrektorka prosiła żeby do niej przyszli. Do tego doszło że nauczyciele proszą się uczniów żeby szli się uczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli w taki sposób wypowiadają się nauczyciele, to nic dziwnego, że uczniowie nic nie umieją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem po prostu wściekła. W dziennikach ołówkiem wpisałam cała masę ocen niedostatecznych a tu się okazało że właściciel szkoły opieprza mnie za to że dobrze wykonuje swoją pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli w taki sposób wypowiadają się nauczyciele, to nic dziwnego, że uczniowie nic nie umieją. " x x to samo mialem na uwadze:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość