Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość meewa

Kto sie stara i nie moze zajsc w ciaze? Dlaczego?Jak dlugo?

Polecane posty

Gość meewa

Ja staram sie 10 miesiecy i pudlo.Mam 31 lat,jestem juz zalamana.Rowno po roku ide do lekarza😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
meewa- nie ma na co czekac..ja mam 30 lat i od 2 lat się staram i nic .... uważam że ja za późno sie zgłosiłam do lekarza na leczenie (a było to rok temu) u mnie prl jest za wysoka na Twoim miejscu zbadałabym hormony- od nich bym zaczęła no i od partnera ewentualnie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość o nie tak dalej
ja sie stram 3 lata i nic leczymy sie oboje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja się staram od 1,5 roku i od tego czasu jestem pod opieką lekarza. Rok temu dowiedziałam się o przyczynie. Jestem po 3 inseminacjach. Czekam teraz na wynik tej ostatniej. Nie zwlekaj. Rób badania hormonalne i jeśli będzie potrzeba inne też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam do Was pytanie
gdzie w pomorskim są banki nasienia? gdzie mogę dokonać "sztucznego zapłodnienia" ? ile kosztuje zabieg itp, etc... (proszę o adres placówki z nr tel.) może macie jakieś doświadczenia, rady, ostrzeżenia.... proszę, piszcie ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poszukaj klinik leczenia bezpłodności. Kosztuje to chyba ok. 3000 + ew. leki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość meewa