Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

M00rland

Macie może sąsiada w bloku który gra na pianinie fortepianie

Polecane posty

Bardzo wam to przeszkadza? Czy praca na cyfrowym pianinie z niskim ustawieniem głośności jest dobrym rozwiązaniem aby nie być uciążliwym dla sąsiadów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gajga
weź kup dom i w piwnicy urządź studio odpowiednio wyciszone. Mam sąsiada, dom obok - kurde, jak bym go chwyciła i powiesiła za wiesz co:D nie no , jest nie do wytrzymania. Sorry wiem że musicie ćwiczyć i wogóle , ale ..... , nie doprowadzajcie sąsiadów do psychozy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja gram od 25 lat i zawsze w d***e miałam sąsiadów jak oni drą się cąłymi dniami na siebie, dzieciaki sie drą to ja mam mieć skrupuły a to co opisujesz to raczej organy a nie pianino, cyfrowo nigdy takeigo prawdziwego dźwieku nie uzyskasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zupełnie mi to nie przeszkadza, zresztą moja córka gra na skrzypcach, a mieszkamy w bloku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gajga
ja dbam by sąsiadom nie przeszkadzać więc nie chcę by mnie przeszkadzali. Ale teraz takie czasy zwłaszcza na tych nowych osiedlach że wszyscy wszystkich mają głęboko w poszanowaniu:( nie mogę sie do tego przyzwyczaić:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gaja, aż tak bardzo przeszkadza Ci muzyka, że ktoś ćwiczy? Zozumiem awantury, krzyki etc ale gdzie niby muzycy mają ćwiczyć? I tak jak napisalaś- zero zrozumienia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość