Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kajuuusia

maniaczki torebek

Polecane posty

Witam mam obsejse na punkcie torebek.. Moze któras z was tez ?? ile macie par?? ja mam 9.. a moze tak tu bedziemy sie nimi wymeiniac lub je sobie sprzedawac.. Prosze o wszelkie wypowiedzi i propozycje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja chyba też dołaczę... jestem początkująca, bo mam ich jakieś 10, ale to o wiele za mało jak dla mnie :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość najleprze
na zly humor-nowa torebka zawsze pomaga:) ja tez czasami sama je szyje-wychodzą calkiem profesjonalnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lirene
mała uwaga - torebek nie liczy się w parach :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magenka
ja mam dwie pary do pary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale wy chcecie je odkupowac nawet powiedzmy mniej modne?.....ja mam kilka których nie nosze i szkoda by zalegały...nosze dwie na zmiane i wystarczy mi.........mam jedną białą ładną jakby :na górze węzsza a spód szerszy...zapinana na zatrzask..ma długi pasek. moze któras zechce 131 87 27 GG........mam jeszcze kremową taka na ramię ...ładna taka skóra ekologiczna nieco połyskująca.......nieco w srodku widac ze uzywana........mam większą czarna np na uczelnię aby A4 włozyć.......jakby materiałowa..na ramię, na zamek..........nawet nie mam kiedy nosić tego wszystkiego.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach