Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

syska87

Masażer do karku - miała któraś z Was?

Polecane posty

Witajcie! Z racji tego, że bardzo dużo pracuję w pozycji siedzącej przy komputerze ustawicznie boli mnie kark i szyja:/ Próbowalam wielu metod walki z tym, jednak wszystko działa tylko chwilowo, a ja nie mam czasu na długie, regularne ćwiczenia i wcieranie maści:/ Zauważyłam jednak, że bardzo dobre efekty daje masaż. Niestety nie mogę sobie pozwolić na wizyty w salonach masażu, a kolega, który był pod ręką i miał w ręce certyfikat masażysty wyprowadził się z mojego miasta;) Dlatego rozglądam się za masażerem i znalazłam cos takiego http://www.1komp.pl/produkt-41-317-2010-26621,urzadzenia_do_masazu_topcom_masazer_szyi_i_karku_nm_500_h.htm. Czy ktoś z was/waszych znajomych używał takiego urządzenia? Nie mam w ogóle doświadczenia z masażerami elektrycznymi, zastanawiam się czy naprawdę działają, czy są przereklamowane? Wspomniany model jest wyjątkowo niedrogi, więc mogę sobie pozwolić na jego zakup, ale bardzo prosiłabym o wasze rady, tudzież jakiekolwiek doświadczenia z takim i urządzeniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lepiej kup sobie poduchę profilowaną do spania :) Naprawdę rewelacyjnie odpręża kark, ja sama z tym regularnie mam problemy; albo mnie "zawiewa", albo mam nerwobóle... ciągle taka "pokręcona" chodzę, zupełnie jak Quasimodo :D obadaj sobie ofertę sklep.materace.pl, mają w ofercie nie tylko materace, ale i takie poduszki. Z tego co mi wiadomo oferują darmową dostawę, więc opłaca się na pewno bardziej niż w innych tego typu sklepach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zenek_D