Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Matka i dziadek mojego chłopaka dogryzali mi

Polecane posty

Gość gość

Mój chłopak ma 23 lata Jest na 3 roku prawa, ukończył technikum informatyczne, w piątek byłam u niego na obiedzie a jego matka, kobieta która samotnie wychowała dziecko!!!!!! pyta się mnie czy studiuje, czy pracuje. Powiedziałam tej kobiecie i jej ojcu że ukończyłam tylko gimnazjum, że pracuję jako sprzątaczka to zaczęli na mnie krzywo patrzeć. Jego dziadek strasznie mi dogadywał, między wierszami padło coś takiego że podobają mi się pieniądze ich rodziny. Ja tylko powiedziałam że chciałabym ze swoim chłopakiem zamieszkać, ja mało zarabiam, on pracuję dorywczo (na specjalne zlecenia) i rzekłam że dobrze byłoby pod ich dachem zamieszkać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szyyyyyyyyyyyyy
po ostatnim zdaniu widac, ze to glupie prowo:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Myślisz że dla zalet twojego ciała i d/upy wpuszczą cię do chałupy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wygląd jest bardzo ważny, ładne mają pierwszeństwo wprowadzek do chałup ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziadek może by i wpuścił. Ale matka? Wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A co samotna matka ma do gadania? Pewnie sama szkoły nie skończyła a kogoś będzie oceniać. Tak na poważnie - prawnik w życiu nie związałby się ze sprzątaczką po gimnazjum, bo za bardzo różni się ich poziom intelektualny, towarzystwo, styl życia. Na prawo idzie się po dobrym liceum (potrzebne są naprawdę dobre wyniki na maturze) a nie technikum informatyczne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość