Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość seksuolog amator

Moja dziewczyna nie ma łechtaczki

Polecane posty

Gość seksuolog amator

Mam 17 lat i dopiero poznaję świat seksu więc nie mam jeszcze doświadczenia. Trochę poczytałem, trochę pooglądałem fotek i w końcu przekonałem swoją dziewczynę (też ma 17 lat), z którą kręcę prawie rok, ale jeszcze nie uprawialiśmy seksu by dała się obejrzeć, bo chciałbym poznaćszczegóły w naturze. Z oporami, ale się zgodziła i zaraz okazało się, że ona wogóle nie ma łechtaczki. tam, gdzie schodzą się wargi mniejsze pod kapturkiem łechtaczki ona ma zagłębienie zamiast lekko wystającej łechtaczki. Teraz się zastanawiam, czy te kobiety na zdjęciach mają wyjątkowo wydatne, a moja dziewczyna jest normalnie zbudowana, czy może łechtaczka powinna być a tylko moja ma jej totalny brak. I pytanie za 100 punktów, czy brak chęci na seks u niej może być właśnie spowodowany brakiem tejże łechtaczki? Bo ja bym chciał z nią tego tamtego, ale ona wogóle tym nie jest zainteresowana. Ona chce tylko, by być przy niej, pogadać, czasem przytulić, ale coś więcej to zdecydowane nie. Bo nie wiem, czy z tego coś będzie, czy mam sobie szukać takiej, która ma większą łechtaczkę i zdecydowanie większą ochotę na seks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość seksuolog amator
nie dostanę żadnych rozsądnych odpowiedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fajerwerka69