Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Juleczka75

Nie warto nic zaczynać z poprawianiem urody jestem tego żywym przykladem

Polecane posty

Gość Juleczka75

naprawdę nie warto nic zaczynać z poprawianiem urody. Mam znieksztalcona twarz, mam zniszczona skore. Lekarze oferują pełno zabiegów które kosztują majątek. Jak patrzę na zdjecia sprzed tych wszystkich zabiegów to sie zastanawiam co ja chciałam. Trzeba sie starzec z godnością. A teraz jestem karykatura osoby kiedyś fajnej a teraz mam zniszczone życie. Jestem antyreklama lekarzy od medycyny estetycznej. Mieszkam na wsi i cały czas widzę dziwne spojrzenia, wszyscy niestety wiedza co robiłam i śmieją poza moimi plecami. Drogie panie nie operujcie sie , nie róbcie inwazji , jesteście piękne , mozna dbać o skore kosmetykami , u dobrej kosmetyczki, ale żadnych inwazji. Ja nie mogę cofnąć czasu, swoje już wyryczalam. Żal mi moich dziewczynek które maja znerwicowana mamę, żal mi męża który ma zniszczona żonę, wszystko mi runelo i żyć mi sie nie chce, bo jestem Oszpecona!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Juleczka75 wrzuć tutaj swoje fotki sprzed operacji i po zabiegach a nie wylewasz swoje żale nie wiadomo po co i z jakiego powodu. A może jesteś dystrybutorem tabletek na powiększanie piersi, odchudzanie, wygładzanie zmarszczek bez skalpela i straszysz inne kobiety aby je zniechęcić do korzystania z możliwości medycyny estetycznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach