Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nowy komputer

Polecane posty

Gość gość

Hej, Jestem studentką psychologii i mam problem. Codzienna praca na laptopie, którego mam to dramat. Ma co prawda już kilka lat, ale jestem do niego przywiązana. Mam na uczelni dużo pracy z laptopem, a działanie samego komputera, a także Office'a, Power Point'a trwa godzinami, ponieważ tak wolno wszystko działa. Stąd moje pytanie, czy kupować juz coś nowego, tak do 2000, czy ratować to co mam. Może ktoś jest w temacie i moze pomoc wybrać cos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jakbym czytała o swoim kompie :/ kupować. Tez mam takiego grata co mi muli, więcej nerwów i czasu straconego juz nie strawię. Za stypę w listopadzie kupuję. Własnie nic takiego, bez ekscesów 1500-1700 i starczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kupując komputer z najnowszym windowsem bądz gotowa na tor przeszkod zanim uruchomisz komputer i zanim dopasujesz go do siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Złóż komputer za 2000 zł i nie żałuj kasy tylko nie kupuj z marketu tego g****a co mają, spytaj na jakimś forum komputerowym to ci ładny złożą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie kupuj z programem. Ktoś Ci zainstaluje przecież. Bill nie zbiednieje od tego. A koleżanka to psycholog a nie informatyk, by na jakimś składaku pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli chodzi o laptopy, to serio w nich nie ma co tak naprawdę ratować, to są całe układy, to nie komputer stacjonarny, że wymienię to, czy tamto i w zasadzie będzie lepiej śmigać, jak lapek jest wysłużony i to mocno, trzeba niestety zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu