Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zasłodzona

obciążenie glukozą 75

Polecane posty

Gość zasłodzona

Hej dziewczyny, mam pytanie w związku z badaniem obciążeniem glukozą. Jestem w 18 tygodniu, lekarz podejrzewa cukrzycę ciążową i zlecił mi badanie glukozą 75. Poszłam dziś rano, niestety nie udało się bo 45 min po spożyciu zwymiotowałam. Mam jednak pewne wątpliwości co do tego roztworu. W pierwszej ciąży też robiłam to badanie i dostałam szklankę mega słodkiej wody. Nie było przyjemnie ale do przeżycia. Dziś pielęgniarka wręczyła mi tą glukozę ledwo co zamoczoną w wodzie. To praktycznie nie było rozpuszczone tylko mokry proszek, którego nie dało się pić tylko jeść łyżeczką. Mam wrażenie, że każdy by po czymś takim zwymiotował.... Jutro mam wypić roztwór w domu i przyjechać na samo pobranie. Mam zamiar rozpuścić ten proszek w takiej ilości wody żeby to się dało normalnie wypić i żeby mi nie trzeszczało między zębami. Inaczej tego nie widzę. Czy Wam zdarzyło się dostać taki proszek? Bo z kim nie rozmawiam to każda koleżanka miała zawsze wodę do picia....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak to w domu masz to wypić ??? od początku masz siedzieć na d***e pod gabinetem, bo będzie przekłamanie. Mnie zawsze do obciązenia podawano roztwór z cytryną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Glukoza powinna być rozpuszczona w ok szklance wody, jaki debil dał ci coś takiego? Grrr... Opierdzieliłabym równo pielęgniarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niby nie jestem w ciąży ale tez jesli juz miałam takie badania to moja glukoza była okropnie słodka, ale w postaci płynnej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość