Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bazubazu

odszkodowanie za nieudaną operację

Polecane posty

Gość bazubazu

jestem zrozpaczona lekarz mnie oszpecił i nie przyznaje się do błędu. jak mam dochodzić swych praw? za poprawkę żąda kolejnych pieniędzy. proszę o pomoc, rady, nie stać mnie na poprawkę, a jestem oszpecona i odechciewa mi się żyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kania$
a co złego Ci zrobił? Ile jesteś po zabiegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bazubazu
minęły już 3 lata, mam jeden implant kilka cm wyżej i pod pachą prawie. wygląda to fatalnie. mam depreche. chciałam żeby mi obniżył, bo drugą pierś zrobil dobrze. za poprawke żąda 6 tysięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pies Pawłowa
konował nigdy nie przyzna sie do błedu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pies Pawłowa
a zapłaci milionik odszkodowania po drobnej reklamie na pierwszych stronach gazet najgorzej to nie znać umiaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nisia kisia