Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mama gość

pomóżcie mi jaki wybrac fotelik

Polecane posty

Gość mama gość

Jestem poczatkujacym kierowca, zależy mi na bezpieczeństwie moich pociech. Potrzebuje fotelika dla dziecka 13 kg i 30kg. Cena tez gra role wiadomo musze kupić dwa:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja tez musze kupić dwa w przedziale od 15 do 36 kg i nie mam pojęcia który.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dla dziecka 13 kg to tyłem do kierunku jazdy przedział wagowy od 9-18 lub 9-25. Z tych do 25 kg to: Besafe izi Plus Axkid tylko nazwy nie pamiętam Dualfix chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mama gosc
Te ostatnie podane to mają niezłą cene:/ dla starszego dziecka znalalzlam fotelik nania za 150 zl ma *** wiec nie jest zle, dla mlodszego szukam cos w miare mozliwosci cenowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To nie pisz tutaj wiecej juz prosze. Kup z allegro za 50 zlotych z atestem i zmykaj Twoje dziecko. Twoja sprawa. Ale nie psiocz na ceny szwedzkich fotelikow. A jak sa za drogie, to kup goowno z allegro albo woź komunikacja miejska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
06.05.14 [zgłoś do usunięcia] gość To nie pisz tutaj wiecej juz prosze. Kup z allegro za 50 zlotych z atestem i zmykaj Twoje dziecko. Twoja sprawa. Ale nie psiocz na ceny szwedzkich fotelikow. A jak sa za drogie, to kup goowno z allegro albo woź komunikacja miejska x x odezwała sie kulturalna bogaczka, nie pomyślałaś że może być jej nie stać na taki fotelik?Czy już twoja główka czegoś takiego nie przyswaja :o kuźwa co za brak kultury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach