Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

praca na produkcji czy to wstyd?

Polecane posty

Gość Ekspert od Produkcji
To zaszczyt. Usługi są do kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pytam poważnie , pracując kiedyś na lepszym stanowisku, jeśli mam się przekwalifikowac czuje się trochę zle , ale nigdy nie bałam się żadnej pracy, więc nie będzie chyba zle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
żadna praca nie hańbi, tym bardziej taka to zwykła praca tylko po prostu nie można powiedzieć że robi się karierę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też tak myślę, że żadna praca nie hańbi. Każdy powinien robić to, co lubi. Ja pracuję jako konsultantka w tiens 24 com.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W żadnym wypadku. Każda praca na swój sposób jest potrzebna i w każdej można się realizować. Często pracę taką traktuje się jako tymczasową albo jako punkt w karierze zawodowej. Z czasem można ukończyć studia i wybrać się na studia podyplomowe i liczyć na zatrudnienie lepiej płatne. Dyplom takich studiów ma poważanie pośród pracodawców, bowiem to gwarancja że pracownik posiada specjalistyczną wiedzę w danej dziedzinie. Dlatego też zapraszam do podjęcia takich studiów na uczelniach Wyższych Szkół Bankowych. Nasza oferta jest niezwykle szeroka,a studia można podjąć w kilku lokalizacjach na terenie kraju. Wyróżnia się ona m.in. poprzez : nowoczesne programy nauczania, koordynatora-opiekuna każdego kierunku, wykładowców z doświadczeniem praktycznym czy interaktywną formę zajęć (gry biznesowe, case studies, warsztaty). Zapraszam zatem na naszą stronę internetową, gdzie można odnaleźć wszelkie szczegóły. Pozdrawiam, Małgorzata Wieczorek Online Ekspert WSB

Udostępnij ten post