Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość _jo_aśka

romans czy 1x?

Polecane posty

Gość _jo_aśka

jest tu trochę doświadczonych, a ja nie mam doświadczenia (w "układach"), więc chciałam się doradzić. jakiś czas temu, jak mi się wydawało, weszłam w układ... wiadomo, jaki. oboje zajęci, ale nas poniosło. dużo się działo, ale seksu do końca nie było. aż do tego weekendu. długi, porządny seks w weekend. a po wszystkim facet się mnie pyta: "myślisz, że powinniśmy to ciągnąć?" ja w szoku! pytam czemu, a on, że "sam nie jestem pewny, ale chyba nie powinniśmy" (wiadomo zdrada itp). stanęło na tym, że zobaczymy, ale ja nie wiem, o co chodzi. wcześniej mu żona nie przeszkadzała, więc.. chciał tylko na jeden raz, jak to się mówi "zaliczyć"? nie mamy 16stu lat, myślałam, że po 30tce już tak mężczyźni nie działają. czy faktycznie nagle zaczął myśleć o żonie? a może chciał mnie zranić? (bo uraziłam przy innej okazji jego ego) a może nie podobał mu się seks? mówcie, doświadczeni, co myślicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość _jo_aśka
halo? nikt nic? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to dziwne. żonaty facet zazwyczaj chce romansu, a nie zaliczyć. jak już jakąś zdobędzie, namówi na coś takiego, chce to ciągnać, bo wcale nie tak łatwo uwikłać w coś takiego kobietę. chyba że ten Twój to jakiś wyjątkowo zdegenerowany przypadek. może jakiś mężczyzna się wypowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mnie też to ciekawi, mam podobna sytuacje. tzn zaczyna sie romans, tak mysle, ale nie jestem pewna, czego ten facet chce. czy mam byc kochanką czy mam po prostu byc na jeden raz do łózka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość _jo_aśka
up

Udostępnij ten post


Link to postu